Hej Amino. Mange siger at betalt linkbuilding for længst er dødt og man bliver banned fra Google hvis man gør det - For et par år siden spurgte Jeg vil nu dele med jer hvordan man ranker successfuldt med køb af links samt en god SEO optimeret hjemmeside. Mange af jer vil nu sige at jeg kommer til at fortryde det inden for et år, derfor vil jeg nu vise jer en grafer som er lidt over et år gammel Denne graf viser hvordan jeg gik fra uindekseret til rank 2 på Google, hvor mange kan åbenlyst se at det er manipuleret. Jeg har præcis de samme resultater i år, men jeg er derimod begyndt at lave link dripping hvor man får et par links om ugen, så den stiger langsommere og ser mere naturlig
Tool 1: https://tools.pingdom.com/
Noter til hvis I køber links: Jeg håber nogen af jer kan få god nytte af dette, specielt jer med blogs og mere - Rock on! |
Hej og interessant indlæg.
Især spændende, da to af de services du nævner er mine (SEOTEXT og Linkkongen).
Det er services jeg kører igennem mit firma Move Marketing Co., Ltd. og du udstiller her servicesne som være = dårlige resultater.
Dette ser jeg gerne et grundlag for - bevis på at du har testet dem af, tak.
Derudover er det tankevækkende at du gemmer dig bag en ny profil. Dette indlæg er tydeligt oprettet af en af følgende to grunde:
- For at svine min virksomhed til
- For at promoverer din egen og det kan så enten være seo-service.dk eller linkbuilding.dk (den sidste har jeg svært ved at tro er dig der står bag, da jeg kender folkene bag den)
Så spil med åbne kort og kom med nogle data der kan underbygge dine beskyldninger - det andet her er godt nok dårlig stil min ven ;)
Jeg ser frem til at du svare.
Mvh.
Kristian Ole Rørbye