Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Råd til markedsføring i forbindelse med hussalg Århus (Viby J.)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1511
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Aakirkeby
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 634
Fra  TJ Regnskabsservice Skrevet kl. 06:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ser tit, at folk deler det på Facebook, men ellers er det vel ejendomsmægleren der står for salget/markedsføring?

www.tjregnskabsservice.dk - Jeg kan hjælpe dig med regnskab, skat, bogføring og moms m.v.

Tilmeldt 9. Jun 15
Indlæg ialt: 28
Fra  Købermægler Skrevet kl. 09:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Retargeting virker også på boliger.

Spar penge når du skal købe bolig - Brug en købermægler

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1511
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 07:43

Hej.

Mange tak for svarene. Ja, facebook er en god ting, men jeg tænkte på om der var nogle bolighajer med et godt netværk, som har nogle gode fif. Eventuelt en ydelse eller lignende. Det er mægleren, men det gør ikke noget at hjælpe mægleren tænker jeg.

I forbindelse med retargeting tænker jeg, at man skal kende kundesegmentet ret godt for at få success med det.

Jeg har skrevet lidt på min hjemmesidehttp://grn.dk/laekker-luksusvilla-engelundsvej-73-viby-j

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)