Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Smidt ud af Iværksætter DK facebook gruppe. Ved ikke hvorfor

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 2. Feb 15
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

For et stykke tid siden lavede jeg et opslag på Iværksætter DK facebook gruppe, om at jeg ledte efter noget arbejde, jeg laver hjemmesider og webshops, men dagen efter var jeg blevet smidt ud af gruppen, på det tidspunkt kunne jeg stadig finde gruppen. Men hver gang jeg ansøgte om at blive medlem blev den straks afvist, men jeg kunne søge igen. Efter par dage kunne jeg slet ikke se gruppen mere, så jeg søgte på en anden computer og fandt gruppen, så den eksisterede stadig. Jeg fandt så en adminsene fra gruppen og skrev til ham, men han svarede aldrig.

Jeg vil så gerne spørge om der nogen der har prøvet noget lignende, eller om der er nogen der ved om jeg har gjort noget galt?

Venlig hilsen,

Jonas Hoffmann

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er vel som de fleste andre grupper - reklame/ salg er ikke tilladt, men mærkeligt du ikke lige fik en advarsel/forklaring.

Der er dog massevis af grupper du kan tilmelde dig istedet - men som sagt - folk gider ikke reklame.

Fra Viborg
Tilmeldt 6. Jun 07
Indlæg ialt: 323
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit bud er at de ikke gider have medlemmer, der spammer gruppen med reklamer for egne varer/ydelser.

Tilmeldt 1. Sep 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjæææ, det er bare om læse gruppens regler..

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Hvis du har spammet eller reklameret for dig/dine ting så kunne det godt være det.

Dog burde Adminsene svare dig omkring hvad det er, ellers bliver det lidt baby diktatur ala Lars Løkke.

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Tilmeldt 2. Feb 15
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Problemet er at reklame er tilladt i den gruppe se deres coverbillede.

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hvad forhindrer dig I at skrive en mail eller PB eller what ever .... til fx. John han svarer altid - (jeg kan se han er en af administratorerne) og spørge.
Hvad mener du selv du har ud af at gå den her vej frem for den direkte? Det virker umodent når du ikke selv søger dine svar men vil have os til at kommentere på noget vi kunne kender til fra din side af og i øvrigt måske også er lidt indifferente over for - om du er medlem eller ej -

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46449
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Hvis du læser hvad han skriver Per, så siger han netop at han har kontaktet admin i gruppen, og derfor søger råd herinde som jeg ikke kan se et problem med.

Syntes du burde holde din negative holding for dig selv, og hjælpe ham eller lad være med at svare da dette ikke er konstruktivt for nogen.

"Jeg fandt så en adminsene fra gruppen og skrev til ham, men han svarede aldrig." 

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Tilmeldt 2. Feb 15
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak John, jeg har nu kontaktet morten og håber han svarer mig :-).

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)