jeg har siddet og slettet plugins, som ikke var aktive alligevel på min wordpress side. I farten er jeg kommet til at slette et plugin, som nu har gjort at jeg ikke kan komme ind på min hjemmeside.
Jeg søger virkelig kompetent og hurtig hjælp, da siden er helt lukket pt :/
Du kan hente det pågældende plugin i zip-format hvor du havde fundet det - udpakke det - uploade det via FTP til din hjemmeside under \wp-content\plugins\
Så skulle du gerne få adgang igen.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Det tror jeg desværre ikke jeg er erfaren nok i wordpress/kodning til at kunne.
Ville du evt. kunne hjælpe? Vil naturligvis gerne betale et beløb.
Man kan komme ind på siden, hvor en også viser med adgang til kontolpanelet, men når jeg trykker på denne, kommer en meddelse frem om fejl- og geninstallering af dele eller plugin.
Det kan jeg godt hjælpe med.
Kontakt mig i personlig besked, så jeg kan få de nødvendige oplysninger for at kunne se på det.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn