Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Under 18 og ledig vil starte virksomhed?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Dec 12
Indlæg ialt: 57
Fra  Brazy Store Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminos!

Et stort spørgsmål det ikke er sikkert der findes en løsning på:

Min partner er under 18 og jeg er ledig pt. og derfor kan vi ikke oprette cvr nr. som det ser ud lige nu.

Min partners far vil ikke skrive under på han opretter cvr nr.

Og vi har også tænkt andre alternativer, investorer osv. men vi vil gerne have det er vores eget.

Er der nogen løsning på dette overhovedet?
Eller må vi bare vente til min partner er 18 eller at jeg kommer i job? Håber virkelig I har nogle brugbare svar :-)

Vi lever og ånder begge for iværksætteri, og drømmer om at åbne en webshop!

mvh

Tilmeldt 22. Feb 16
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej SiljeS

Fedt at i gerne vil starte i sådan en ung alder, jeg kan kun anbefale at starte tidlig. 

Da jeg gik i 9 klasse (15 år) startede jeg webshoppen, som jeg stadig driver i dag (18 år). Vi startede med kun 4.000 kroner, så du behøver slet ikke tænke investor, du kan starte med meget mindre. Desuden er det meget bedre at samle erfaring og starte i det små, end at slå et for stort brød op med det samme. :)

Angående det at starte virksomhed som under 18årig vil jeg lade de andre aminoer om (Det er ikke min stærke side). :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo ikke let det her. Du er ledig og vil ikke af med dagpenge og din ven er under 18 og så kan I jo ikke få CVR. I finder givet heller ikke en investor der starter et CVR alene med det formål at starte noget hvor I kan arbejde - OG du vil jo så også miste dagpenge uanset hvad (eller ungdomsydelse eller hvad det kan være)

I må jo gerne forberede ting, finde domæne - arbejde med at sætte en shop op - men - korrekt I må ikke sætte igang og optræde som virksomhed

I har også den udfordring, at I er to - som betyder at der næppe gives dispensation til I/S og når partners far ikke vil skrive under på dispensation, så er den mulighed jo også lukket

Forbered så meget i kan, men vid også, at det er altså ikke spor let at skabe en webshop to kan leve af

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 10. Dec 12
Indlæg ialt: 57
Fra  Brazy Store Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tak for dit svar :-)

Det skal lige siges vi begge har haft to uafhængige shops før, så vi er heldigvis godt med på den front.

Tilmeldt 10. Dec 12
Indlæg ialt: 57
Fra  Brazy Store Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar

Nej bestemt ikke let, men burde vel ikke være umuligt håber vi ikke.

Vi har skam allerede været i gang med forberedelserne, men dette stopper processen desværre.

Vi vil gerne have det oprettet som personligt ejet.
Men ja, vi kan ikke rigtig komme frem til en løsning lige nu.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)