|
John hanover fik lige nedlagt en tråd med denne nedenstående kommentar uha uha Du er da et sørgeligt menneske - men god bedring - / Henrik
|
Af ren interesse; hvor gammel er du og hvad beskæftiger du dig med?
Debat
|
John hanover fik lige nedlagt en tråd med denne nedenstående kommentar uha uha Du er da et sørgeligt menneske - men god bedring - / Henrik
|
|
Af ren interesse; hvor gammel er du og hvad beskæftiger du dig med? |
|
Uden at tage parti i sagen, så tvivler jeg på, at det var John, som fik lukket tråden, det har du vist også din del af skylden for med dine ret grove sammenligninger og påstande, som er udokumenterede... |
Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.
Kære Arne Jeg synes du skal finde dig en anden interesse / Henrik |
Jeg gider ikke tage del i jeres diskussion, jeg kan blot konstatere, at tråden handlede om uopfordrede emails, og at du ikke har kunne dokumenterer dine påstande angående at fremsende uopfordrede emails, samt at du løbende har ændret dine påstande, efterhånden som der kom flere indlæg. Jeg kender godt spam loven, og jeg gider ikke starte en ny debat omkring den, da loven er meget klar og tydelig, ligeledes er de domme, som der er faldet omkring emnet :) |
Hvilken intelligens vil give minus point ud fra det virkelige skete . jo den ca, gennemsnitlige IQ Hvilken intelligens ville normalt dømme på forhånd ? Dette er op til dig at udtænke Fortsæt med jeres minus eller plus men placer jer i de grupper hvor i egentlig godt selv ved at i hører til og undlad at blive styret af andre
|
|
Trådstarter er jo tydeligvis bare en trold - så skal vi bare stoppe med at fordre den... Trolde har Amino haft før og den vil før eller siden forsvinde igen... https://en.wikipedia.org/wiki/Internet_troll Go' dag :-) |
Imponerende du fortsætter i samme spor... Men det er lidt sjovt, at du igen nedgøre andre uden nogen former for dokumentation på dine påstande. Men jeg kan godt leve med en IQ på 100, jeg kan nemlig forstå loven, selvom min IQ jævnfør dig er lavere end din... |