Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger grafiker - illustrator

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Søger en grafiker (elev) der er god i illustrator og som er kreativt tænkende. Hvor jeg udstikker en opgave i form af beskrivelse/billede som inspiration og så skal grafikeren gerne selv samle indtrykkene og tegne/lave det pågældende, evt. i et par versioner, som jeg så kan vælge ud fra.

Jeg tænker umiddelbart at du måske er under uddannelse, da opgaverne ikke lige umiddelbart kan bære for store omkostninger, eller alternativt kunne du måske sidde udenlands eller måske kender du et firma/person der sidder under varmere himmelstrøg der har lyst til nogle mindre opgaver løbende.

Håber jeg fik det hele med og vil vente spændt på om jeg skulle være heldig her på Amino

God dag derude.

Fra Randers
Tilmeldt 3. May 15
Indlæg ialt: 151
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bendtsen. 

Du skal være hjertelig velkommen til at sende mig et oplæg på min mail, ehj@grafikr.dk så kan jeg komme med et uforpligtende tilbud.

Vi blev født i en Adobe-pakke og burde være kompetente til opgaverne ;-) 

Venlig hilsen
Erik fra www.grafikr.dk 

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Jan 15
Indlæg ialt: 4
Fra  byMOE Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bendtsen

Jeg vil meget gerne hjælpe dig med at løse illustrator opgaver.

Jeg er selvstændig grafiker og har tidligere undervist i brugen af Illustrator (begynder + avanceret). Jeg har gennem tiden selv tegnet meget i programmet og har derfor en vis rutine og hurtighed. Så derfor kan jeg godt børe at lave nogle opgaver, hvor budgettet måske ikke er så højt.

Du er meget velkommen til at sende mig et oplæg på en "typisk" opgave, hvorefter jeg kan komme med et uforpligtende tilbud til dig og eventuelt eksempler på løsning. Vi kan måske lave en aftale omkring den første opgave således at vi har mulighed for at teste samarbejdet.

Venlig hilsen
Maja Ø. Hansen, byMOE

Tlf. 2236 9370
Mail: moe@bymoe.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)