Hej med jer Jeg har igennem længere tid testet investeringsmuligheder på nette, det har været en lidt dyr omgang i investeringer der viste sig at være scam Men har nu fundet 2 ting som jeg stoler 100% på, jeg vil primært fokuser på den ene. Et spansk investeringsfirma (mindste indskud er 90€ hvor man får op til 16% pr måneden) der har et affiliat program der sparker røv ;O). Men jeg har aldrig prøvet at markedsføre noget før, derfor har jeg brug for hjælp / ideer til det. Hvis i har nogle hints eller konkrete forslag i ønsker at dele, vil jeg sætte stor pris på det På forhånd tak Kasper |
16% om måneden? LOL :-)
16% om måneden giver 1,16 opløftet i 12 (måneder) = 5,93.
Så har man en mill. og får denne her spanske forvalter til at investere dem for sig, så har man næsten 6 millioner året efter.
Disse 6 millioner bliver til 36 millioner året efter.
3. år = 216 mill
4. år = 1,296 mia
5. år = 7,7 mia
Så den her investering du stoler på kan gøre en mill. kr. til 7,7 mia kr. på 5 år. Det bliver meget svært at markedsføre den gang scam, for man kan naturligvis ikke få den forretning af en passiv investering nogen som helst steder.
P.s. Hvis man lod sin million stå i 10 år med den forrentning, ville man have ca. 60.000 mia kr. Vildt at man med en million kan blive rigere end de hundrede rigeste mennesker i verden i dag, og så kun på 10 år.
P.p.s Jeg er ikke verdensmester i matematik, så det kan muligvis være kosmetiske fejl i ovenstående udregning, men den giver stadig et fint billede af hvorfor man ikke kan få seksdoblet sin investering årligt.