Jeg har drevet min dejlige webshopwww.caps4you.dk igennem en årrække, og det går udmærket. Mine kunder får fantastisk support, hurtig levering, konkurrence dygtige priser osv. osv.
Dog kunne jeg godt tænke mig at vide, hvad i med forskellige webshops gør, når i modtager en bestilling - Som måske gør at kunden vender tilbage eller hjælper med at sprede den gode oplevelse mund til mund.
Jeg vedlægger selv klistermærker, tidligere nogle rabatkuponer og en slikkepind.
Min målgruppe er primært unge i alderen 8-30.
Jeg savner dog lidt nytænkning og kunne derfor godt bruge lidt inspiration til hvordan / hvad i gør.
Jeg er helt enig med Kasper Friis, normalt er jeg ret ligeglad men synes slik til børn er en cool ting at vedlægge. Jeg fik engang to poser mini Haribo a 1kr. som kunden kan vælge om han vil spise selv eller score billige points hos børn man kender (tror ikke man skal tilbyde slik til fremmedes børn lol).
Jeg så det lidt som, at det smil butikken ville give, fik man leveret af nogen man holder af. Kan en webshop træde mere ind i kunders hjerter end det?