|
nu er min blog desværre blevet væk der inde hvad skal jeg så gøre ? gal et system folk kan lave beklager det er ikke nogle gode systemer folk opfinder, hvordan finder jeg min blog |
wordpress admin unoeuro
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
- 1
|
Jeg er desværre ikke helt med på hvad du mener/spørger om. Jeg kan dog se at du også har oprettet en anden tråd (http://www.amino.dk/forums/t/273321.aspx) Hvis du har problemer hos/med UnoEuro, så burde du nok kontakte deres support i stedet for. PS. UnoEuro har INTET med WordPress at gøre - oplever du problemer med WordPress, så er det _ikke_ UnoEuros skyld eller ansvar.. men kun dit eget. |
Få 3 måneders gratis webhotel med vores UnoEuro kuponkode samt find viden og guides om webhosting
|
okay tak for info men hvad skal jeg så gøre for at få åbne min blog igen, er helt blank |
|
Har du brugt "1-click install" til at installere WordPress, så forsvinder din "blog" ikke bare uden lige. Hvis du har installeret i en undermappe på dit webhotel (ikke roden af domænet) men har glemt hvor, så kan du finde din installation ved at gå til "File Manager". |
Få 3 måneders gratis webhotel med vores UnoEuro kuponkode samt find viden og guides om webhosting
|
ja lige præcis jeg kom til at oprette to wordpress oven i hinanden fordi jeg ikke kunne finde ud af og logge ind, og kan huske nu at den gamle blog ville blive slettet, så må jeg starte forfra :) men er dog kommet på word igen og tror også jeg har lavet opdateringen rigtigt |
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
Bliv gratis medlem