Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Deling af fragtaftale - Erhverv

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Jun 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

Sagen er den, at jeg skal til at have tilmeldt mig en fragtaftale for mine produkter. Produkterne skal sendes som pakker og er i vægtklassen 10-20 kg. Et af de tilbud på markedet, som jeg har overvejet, er GLS pakkeløsning, men for nystartet med relativ lav fragt volume er deres priser unægtelige høje. 
                           
En løsning på problemet er, at jeg både har kendskab og kontakt til en række store virksomheder i området med høj fragt volume, hvilket vil give mig væsentlige lavere fragtomkostninger at komme under deres aftale. Der vil ligeledes intet logistisk problem være, at vores pakker skal afsendes fra den anden virksomheds adresse.
   
Hvordan fungerer det i praksis, når en virksomhed skal under et andet firmas fragtaftale? Og vil det stadig være muligt, at mit firma står som afsender, selvom det er mit samarbejdsfirmas aftale, som pakkerne bliver sendt ud fra?
     
Jeg er bekendt med alternativer såsom Coolrunner.dk f.eks., men deres maksimale mål for pakker overskrider mine mål, desværre. 
    
Jeg håber inderligt, at I kan hjælpe!
Fra Taastrup
Tilmeldt 2. May 05
Indlæg ialt: 269
Fra  C S Data Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Leg og hobby til store drenge og piger hos Onkel Carsten, hvor du bl.a. kan købe HAMA miniperler

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)