Som flere andre har skrevet, så er der masser af hjælp at hente online.. Her hos os. F.eks. ☺️ |
Det var lige præcis hvad jeg havde i tankerne, og som jeg er gået igang med nu:)
Som flere andre har skrevet, så er der masser af hjælp at hente online.. Her hos os. F.eks. ☺️ |
Det var lige præcis hvad jeg havde i tankerne, og som jeg er gået igang med nu:) |
Det er fint med en knivskarp kravspecifikation, men også en lidt abstrakt størrelse hvis det er din første hjemmeside. Min anbefaling er, at du gør som andre har sagt. Skriv din grundlæggende ide ned Tegn skitser af sitet Beskriv funktionalitet Del funktionalitet op i nice to have og need to have Lav en lille model (evt wordpress eller stadig kun som tegning) Og tag en kop kaffe med nogen der ved noget om hjemmesider. Det vigtigste råd jeg kan give er dog, at du skal gå i gang, så kommer det til dig undervejs. Men lad dig ikke slå ud af, at du ikke kan lave en færdig kravspecifikation før du starter, for der er en masse kreative tanker som først opstår i processen. |
Jeg har fået tegnet nogle sketches af, hvordan jeg mener min hjemmeside skal se ud i grove træk. Det er en stor portal med medlemmer. Er meget interesseret i at få nogle tilbud fra forskellige webudviklere/designere. Mvh |
Jamen jeg vil da gerne give et bud og jeg er sikker på at flere andre også gerne vil. |