Hej Martin. Jag har netop oprettet denne tråd for at hjælpe andre med at tænke sig om, inden de ligesom mig, klikker videre ind på en shop, for at høre mere omkring siden. For så fanger fælden. Lige meget om der har været kontakt før eller "til evig tid" efterfølgende, falder der et gebyr for servicen Saxis har "ydet" *Salgsprisen er altid den I har haft til rådighed, og ikke den handlede pris. *Kan jeg få adgang til at se hvilken shops/sider jeg har kontaktet eller er det også kun jer? Jamen jeg synes jeg har mange spørgsmål endnu, men efter jeg blev sendt til inkasso af Saxis og Niels Ryding Olsson, har jeg kastet håndklædet og betalt min gæld. Men jeg er ikke tilfreds. God sommer. |
Salgspris bør være let at dokumentere og bør vel altid være grundlaget
Til "evig" tid kan jeg godt se problematisk - for en virksomhed kan jo ændre sig helt i ejerstruktur og andet, og her kunne Saxis nok overveje en tidsgrænse, som dog nok skal ud i i + 2 år
Når man kaster håndklædet i ringen i en sag, er det oftest tegn på, at man har indset man taber = retten vil synes man tager fejl - og så bør man nok bare acceptere den sag
vh John Hannover