Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP, min forsendelse er blevet taget i tolden

Side 5 ud af 11 (102 indlæg)
Tilmeldt 11. Jun 16
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har nu læst alt hvad der er blevet sagt, og må sige at jeg er blevet en del klogere!

Jeg må som sagt bare forvente det værste, så bliver jeg vel ikke for skuffet når det kommer så langt.

Jeg lære heldigvis af mine fejl, men desværre bliver det her nok bare en dyr en.

Som der er nævnt tidligere, er det nol bedst st droppe alt snik snak, så må jo bare holde det så enkelt som muligt, og forsøge at indgå et forlig med LV advokaterne. Håber virkelig at den kan holdes på de 20-30.000.

Men igen, jeg takker for jeres råd

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Held og lykke .

lad os endelig høre hvad der sker i sagen fremover.

Tilmeldt 5. Jan 09
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 00:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thimsen,

Du er nu ikke den første der er taget med kopi varer, og du bliver heller ikke den sidste. Du skal huske at, der er grænser for, hvor meget rettighedshaver kan kræve I godtgørelse, også selvom piratkopieringsadvokater er ret sultne.

Nu ved jeg ikke om der er lavet en fortoldning på brillerne, for jeg syntes ikke at kunne læse om de kommer udefra eller indefra EU, men det virker som om at SKAT, har udtaget brillerne på baggrund af en fortoldning, for jeg har ikke rigtigt hørt om storstilede pirat kampagner fra deres side. Men SKAT har faktisk hjemmel (og pligt) til at kontrollere vareførsler fra EU, det er bare uhyre sjældent det sker. Hvis der er en fortoldning og den er lavet til et firma, så er du virkeligt fanget, for så kan der absolut ikke være tvivl om, at varen er indkøbt til vidersalg, derfor vil du heller ikke kunne trække "dummekortet" men som nævnt, det kan du se udfra fortoldningen, hvis du har fået den, ellers kan den helt sikkert rekvireres, hos den speditør eller kurer du skulle have fået brillerne hjem fra.

Men hvis jeg var dig, ville jeg forlods tage kontakt til LV, beklage hvad der er sket, og prøve at få en aftale med deres advokat, starte med at tilbyde at brillerne bliver destrueret. Prøv at få ham til at lukke sagen uden alt for meget advokat og retssag (det er nemlig helt op til rettighedshaver, om der skal være en retssag) også selvom han kræver 20 - 30 - 40 - 50 tusinde kroner, så meget tror jeg næppe det bliver, så skal du sætte det op imod, at du helt sikkert vil tabe en retssag, og derfor kommer du lige så sikkert til, at skulle betale din advokats løn plus deres advokats løn, og sidst jeg hyrede en advokat var det noget I stil med 2500 pr time, så der skal faktisk ikke mange timer til før det er bedre bare at betale.

Held og lykke, og husk at opdater os andre om hvordan din sag skrider frem.....

Importchefen

Tilmeldt 11. Jun 16
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 05:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.
Jeg har ikke fortoldet eller noget som helst, vidste keg heller ikke at man skulle.

Så du synes jeg skal tage kontakt med LV inden de kontakter mig, eller hvad mener du?

Fra Karup
Tilmeldt 2. May 16
Indlæg ialt: 30
Fra  KinderLee.dk legetøj, babyudstyr online! Skrevet kl. 06:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne ikke være mere enig. Dog kan du smide lorten videre til den danske shop der solgte dig varene, hvis de ikke har oplyst at produkterne kunne være "Fake"

kinderlee.dk legetøj, barnevogne, autostole og babyudstyr online leveret til døren!

Tilmeldt 11. Jun 16
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 07:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså jeg skal bare lige forstå det korrekt, så jeres råd er at jeg kontakter LV,s advokater, før jeg får en skrivelse, eller hvordan?

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 07:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Claus Pedersen:
Dog kan du smide lorten videre til den danske shop der solgte dig varene, hvis de ikke har oplyst at produkterne kunne være "Fake"

Du har da virkelig ikke fulgt med i sagen, når du kommer med sådan nogen vrøvl.

Fra Herlev
Tilmeldt 24. Feb 14
Indlæg ialt: 62
Fra  Asendia by La Poste and Swiss Post Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Danmark
Tilmeldt 1. Nov 11
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

Hej Thimsen :) 

Har været ude for fuldstændige det samme som dig så du skal slet ikke være bekymret på nogen måder og lad VÆRE med at høre på alle de amatøre der mener at du skyld i noget, fatter virkelige ikke hvor uviden folk herinde nogle gange kan være istedet for at hjælpe dig så prøver de at lukke lort ud. Men tilbage til sagen alle din vare bliver taget og brændt og så skal du betale omkring 1800 eller 2000 kroner for det så sker der ikke mere ud af den sag. 

Så hvis jeg var dig så ville jeg ikke være bekymret overhovedet men du kommer til at miste din ting plus nogen penge 

have en god dag

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Djdesigner:

Hej Thimsen :) 

Har været ude for fuldstændige det samme som dig så du skal slet ikke være bekymret på nogen måder og lad VÆRE med at høre på alle de amatøre der mener at du skyld i noget, fatter virkelige ikke hvor uviden folk herinde nogle gange kan være istedet for at hjælpe dig så prøver de at lukke lort ud. Men tilbage til sagen alle din vare bliver taget og brændt og så skal du betale omkring 1800 eller 2000 kroner for det så sker der ikke mere ud af den sag. 

Så hvis jeg var dig så ville jeg ikke være bekymret overhovedet men du kommer til at miste din ting plus nogen penge 

have en god dag

Jeg tvivler på, at LVs advokater vil lade denne sag gå for 1800-2000 kr, det dækker knap nok omkostningerne til destruktion...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 5 ud af 11 (102 indlæg)