|
Har også sendt dig en PM
|
Nu har jeg haft en masse spændende møder og mødt nogle meget dedikerede og dygtige iværksættere - jeg vil meget gerne i kontakt med flere, så tøv ikke med at kontakte mig. |
Hej - jeg har sendt dig en mail via Amino-interfacet, men i tilfælde af den ikke kommer frem, sætter jeg den lige ind her: ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Hej Spændende indlæg! Jeg har ikke noget helt konkret på tegnebrættet - jeg kan se at der er andre der er langt med ideer, som sikkert også har kontaktet dig. Dog kunne jeg godt tænke mig at mødes eller snakke med dig. Jeg har en ide som ligger indenfor bankverden (større projekt...) men er også generelt på udkig efter en mulighed for at gå selvstændig; jeg leder dels efter den/de rette partner(e), dels den rette ide (har selv 30-40 forskellige mere eller mindre flygtige ideer :)). Men i første omgang handler det også meget om kemi, så lad os tage en kop kaffe. Jeg bor på Vesterbro med min kone, datter og helt spæde dreng. Jeg er 31 år. Min linked-in-profil er her: http://www.linkedin.com/profile?viewProfile=&key=881646&trk=tab_pro Skriv til mig på: andreas@kromann-mikkelsen.dk
Mange hilsner Andreas ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ |
Andreas Sachse, MAIK (upcoming livstils-produktbrand i Danmark og udlandet)
www.bymaik.com
Hej.
Det lyder interessant og frem for alt at dine muligheder passer sammen med mine ideer og muligheder. Jeg har arbejdet som formueforvalter for 3 personer hvor formuerne har været af anseelig størrelser. Jeg handler aktier og har fundet min helt egen strategi. Altså væk fra bankernes tidig og utidige råd om hvad man skal investere i. Intet er overladt til tilfældighederne. Det har gjort at jeg på 6 mdr sigt har fordoblet min startkapital. Det er ikke en engangs forestilling da dette har gentaget sig. Frem til i dag i dette år har jeg lavet en afkast på 33%. Afkastet er efter omkostninger.
Perspektiverne er vildt spændende. For formuen bliver mangedoblet på et år. Og det er der garanti for. Da min tid primært bruges foran skærmene har jeg ikke meget ide og tid til at finde kunder og så tænke på at lave dette om til en forretning. Da du allerede har arbejdet inden for finansverdenen, mener jeg absolut at vores resourcer passer enormt godt sammen. Jeg vil meget gerne holde et møde med dig, så hvis du skriver til esmat2878@gmail.com så kan vi tage det derfra.
Med venlig hilsen Esmat |
Hej Filialdirektør og jer andre Jeg har startet en auktionsside op på nettet(som så mange andre). Min side har dog et noget andet koncept og målsætning end de fleste andre, men det kan jeg fortælle mere om hvis det bliver aktuelt. I virksomheden står jeg selv for alt indkøb, salg, regnskab, markedsføring m.m. Jeg har dog fået hjælp af en kanondygtig programmør som har sat den tekninske del af siden op. Det er kunne være interessant for mig er at få en "voksen" erhvervsmand med i virksomheden som har forstand på den del af forretningen som jeg selv er dårlig til. Tag et kig på www.kafiauktion.dk og se om det kan være interessant for dig. Der er masser af ideer til nye ting og der er meget af det eksisterende der skal forbedres før det er 100% optimalt. Men siden har de siden start haft en vækst på besøgsantallet på 100% pr måned og på sidevisninger noget mere, så jeg tror stadig 100% på konceptet endnu. |