Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

RingSurf

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Munklinde, Ikast
Tilmeldt 6. Aug 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er lidt facineret af tanken om en webring og overvejer at tilmelde min hjemmeside Heltinderingen. Men jeg er i tvivl om det vil skade mig i forhold til søgemaskinerne.

Herunder et eksempel fra Heltinderingen:

Jeg deltager også i
Heltinderingen
Forrige | Næste Random | Deltag -->| List alle
Powered by RingSurf

Jeg kan godt lide tanken om at blive ført lidt tilfældigt rundt på hjemmesiderne, men vil ikke tilmelde mig hvis det skader mine muligheder. Så hvad siger I?

/skou

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 22:30

Jeg tror såmænd ikke det vil skade dig, men det vil ihvertfald ikke tilføre nogen værdi.

Jeg syntes at ringsurf er for amatørsider og private hjemmesider.
Så personligt forbinder jeg det med noget negativt.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 12:41

Så vidt jeg lige kan se, ud fra de link du har posted, så gives der ikke et direkte link til "næste side i rækken" men en redirect URL der kører over ringsurf = hvis det overhovedet giver en smule værdi ifht søgemaskinerne, så går denne værdi til ringsurf.

Dertil er jeg enig med Lars, lad være med at fylde din side med alt muligt amatørbras, du risikerer alt for let at miste de besøgendes tiltro og værdien du i bedste fald kan tilføre er meget begrænset. 

Tilføjelse: Klikkede lige ind på "List alle" hvor man - som navnet antyder - kan se alle de tilmeldte sider. Alle links på deres side, til webringens deltagere, er lavet som et javascript, frem for et almindeligt <a href... link. De gør sig simpelthen umage for ikke at give linkpopularitet til de tilmeldte :-)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 20:25

Hej Skou

Bare sæt en No Follow på alle links mellem jer, så skader I ihvertfald ikke nogen.

Mvh
Preben Madsen
www.doctech.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)