Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Unoeuro - Wordpress Problem

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Nov 14
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :-)

Jeg har et domæne hos Unoeuro and er meget tilfreds.

Startede med at downloade wordpress med deres 1 click og det virkede også meget godt. Men, så ville jeg prøve Squarespace og elskede det, men har bare ikke penge til det mere, så jeg vil flytte tilbage til Wordpress.

Nu har jeg prøvet og prøvet så meget og kan bare ikke få det til at fungerer...

Har også søgt på nettet, men kan bare ikke finde de svar jeg skal bruge.

Jeg ønsker at starte helt forfra med mit domæne dvs. jeg behøver ikke at flytte indhold.

Jeg har afmeldt Squarespace og deaktiveret mit domæne derinde, så den skulle ikke have noget som helst med Squarespace at gøre (håber jeg da ikke.) 

Er der nogen der har forstand på det?

Tak på forhånd :-)

- Kristina

Tilmeldt 29. Jun 11
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg havde mine egne kvaler med UnoEuro's 1-click installationer med Magento. Det virkede bare ikke og der var ingen andre med de fejl jeg havde på google/diverse fora. Jeg fik svar fra UnoEuro om at der var nogle problemer med den seneste version af deres 1-click installation.

Mit råd er at du undgår at bruge deres 1-click installationer og i stedet henter et ftp program som fx FilzeZilla og så downloader filerne fra Wordpress selv og laver installationen derigennem.

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristina

Hvis det er sådan så du bare skal have fjernet alt på domænet og installeret den seneste WordPress, så vil jeg godt hjælpe dig - kvit og frit. Du skal bare sende mig en mail på sks@kolindmedia.dk, så kan vi tage snakken der :)

Fra Ry
Tilmeldt 20. Dec 13
Indlæg ialt: 26
Fra  lansky.dk Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du problem med at domænet ikke har fået flyttes dns til unoeuro på dk-hostmaster, og derfor ikke kan vise din nye wordpress installation på unoeuro?

Hvis så, login på dk-hostmaster via selvbetjening, tryk rullepanel til højre ud for respektive domæne og vælg "redeleger/skift navneserver". Her skriver du ns1.unoeuro.com ind og venter en rum tid til dns ændring er slået igennem hele vejen rundt.

Skal straks sige, at jeg faktisk ikke helt forstår om det er gammel wordpress installation der fejler via 1 click, eller din som beskrevet, dns ændring fejl?

Selvstændig med affiliate og webshop ved lansky.dk

Tilmeldt 21. Nov 14
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er et .com domæne, så det er ikke det der er problemet :-)

Jeg kan godt trykke og installere 1 click wordpress og den siger at det gik som det skal, men kan stadig ikke logge ind eller noget. Når jeg skriver mit domæne, sådan her: mitdoæne.com/wp-admin, så skulle jeg komme til min login side, men det gør jeg ikke...

Jeg ved ikke om der er fejl et eller andet sted...i så fald kan jeg ikke finde fejlen.

Tilmeldt 21. Nov 14
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Sebastian K. Sørensen:

Hej Kristina

Hvis det er sådan så du bare skal have fjernet alt på domænet og installeret den seneste WordPress, så vil jeg godt hjælpe dig - kvit og frit. Du skal bare sende mig en mail på sks@kolindmedia.dk, så kan vi tage snakken der :)

Tak, mener det er bare det der skal gøres, så har sendt en mail :-)

Tilmeldt 21. Nov 14
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Mnemiq:

Jeg havde mine egne kvaler med UnoEuro's 1-click installationer med Magento. Det virkede bare ikke og der var ingen andre med de fejl jeg havde på google/diverse fora. Jeg fik svar fra UnoEuro om at der var nogle problemer med den seneste version af deres 1-click installation.

Mit råd er at du undgår at bruge deres 1-click installationer og i stedet henter et ftp program som fx FilzeZilla og så downloader filerne fra Wordpress selv og laver installationen derigennem.

Okay, hvis Sebastian ikke kan hjælpe mig, så må jeg prøve det - tak for hjælpen :-)

Tilmeldt 21. Nov 14
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak for jeres hjælp allesammen, nu virker det...underligt, har prøvet i flere måneder og nu virker det lige pludselig.

Nå men, jeg er nu megert glad :-)

Igen, tusind tak for jeres hjælp!

Tilmeldt 29. Jun 11
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

KristinaBrix:

Tak for jeres hjælp allesammen, nu virker det...underligt, har prøvet i flere måneder og nu virker det lige pludselig.

Nå men, jeg er nu megert glad :-)

Igen, tusind tak for jeres hjælp!

Sådan! :) Jeg er selvlærende, og bygger magento op fra bunden, min process er lige som du beskriver det, underlige ting der ikke virker i lange tider og så lige pludselig knækker koden og så virker møget hehe. Held og lykke med projektet og spørg endelig hvis du har brug for mere hjælp, har efterhånden lært en hel del, primært for Magento dog.

Tilmeldt 21. Nov 14
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Mnemiq:

KristinaBrix:

Tak for jeres hjælp allesammen, nu virker det...underligt, har prøvet i flere måneder og nu virker det lige pludselig.

Nå men, jeg er nu megert glad :-)

Igen, tusind tak for jeres hjælp!

Sådan! :) Jeg er selvlærende, og bygger magento op fra bunden, min process er lige som du beskriver det, underlige ting der ikke virker i lange tider og så lige pludselig knækker koden og så virker møget hehe. Held og lykke med projektet og spørg endelig hvis du har brug for mere hjælp, har efterhånden lært en hel del, primært for Magento dog.

Ja, det må jeg nok sige...meget underligt. Men det hele blev løst, så det er da altid noget :-)
Tusind tak og det skal jeg gøre :-)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)