Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal en elektriker have i timen?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Brøndby Strand
Tilmeldt 30. May 16
Indlæg ialt: 18
Fra  It & Kamera Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle. 

Jeg står og skal til at ansætte en elektriker der skal gå og monterer alarm og overvågning på sjælland. Jeg vil dog gerne lige vide, hvor meget man burde (cirka) give i løn. Man har jo ikke lyst til at overbetale folk, eller føle sig til grin ved at tilbyde dem en urimelig lav (i forhold til standarden) løn. Vi har ingen overenskomst i virksomheden. Men derfor bør de ansatte vel ikke snydes for 'rimelig' løn.

Med Venlig Hilsen

Ahmad Al-Da.
www.itkamera.dk

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 01:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 01:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Skive
Tilmeldt 6. Apr 16
Indlæg ialt: 302
Fra  SAH - Consult Skrevet kl. 07:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Min far drev et lille el-firma før han gik på efterløn. Der fik en elektriker 175kr/timen + pension og feriepenge. Det var dog i midt- og vestjylland. Mit gæt er du skal op på 185kr/timen nu hvor det er sjælland. 

Fra Randers
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 380
Fra  Evers EL-teknik aps Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er heldig, hvis du finder en som vil gå for under 200,-/timen. Og ledigheden er ufattelig lav, så det er barske vilkår...

Lad være at gå så meget op i løn, men kig istedet på kompetencerne og find den rigtige...

Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? 
Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk

Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Fleste elektriker er selvstændig. Jeg syns du skal lave en Business aftale og dele gevinsten. Fair and square

Fra Brøndby Strand
Tilmeldt 30. May 16
Indlæg ialt: 18
Fra  It & Kamera Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det. Men hvad mener du med at jeg ikke burde gå så meget op i løn? Smile 

Fra Brøndby Strand
Tilmeldt 30. May 16
Indlæg ialt: 18
Fra  It & Kamera Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil ikke helt kunne lade sig gøre for mig, da det ikke er decideret El arbejde de skal lave. Gør jeg det, vil det resulterer i at jeg skal ''udliciterer'' 90% af arbejdet ud.

Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :


Belønning er altid med i forhold til udbytte. Lad os sige du sælger dine produkt for 1000 dkk + opsætning - så skal du have aftale med mig ( elektriker) om hvor lang tid det kan tage i gennemsnit. Siger vi 2 timer-800 kr .ie dine salg pris skal være 1800 kr. Men du invend det også og sige ok du skaffer mig 100 timer på 1 uge - det er ikke 8000 men kun 6500. Du behøver ikke går ned af 1800 men prøve og sælge så meget så muligt.

Tilmeldt 14. Sep 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Det ser ud som om der er noget om timepriser for elektrikere her https://gronfeldt-el.dk/priser/ og på https://eksperta.dk, hvis du navigerer lidt længere nede på siden.
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)