Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor er folk så bange for at fortælle om deres ide?

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg synes i hvert fald mig selv jeg kaster mig ud i mine egne ideer 

jeg har da af og til læst andre der er bange ideerne stjæles når skal have hjælp af webmaster 

jeg synes man kan næsten ikke se du køre i bil , men jeg synes kigger meget i kamera men er svært sige om er mere fokus kamera end vejen , jeg synes du flik flakker lidt rundt i videoen men godt se de mange videoer du ligger ud

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Sebastian K. Sørensen:
og han har hele tiden øjnene på vejen

Han kigger da meget direkte ind i kemeraet, så der kan umuligt være opmærksomhed på vejen hele tiden.

På et tidspunkt kigger han ind i kameraet en del, ja, men der holder han stille. Jeg synes godt nok folk er smålige i fht. bil-video'er for tiden. Jeg har aldrig hørt nogen brokke sig når Martin Thorborg har lavet video'er i sin bil, men det er nok noget andet(?)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sebastian K. Sørensen:
Jeg synes godt nok folk er smålige i fht. bil-video'er for tiden
 

Gad vide om du har samme holdning hvis en fra din familie bliver dræbt af sådan en tåbe. 

Min kritik var skam også rettet mod alle der tror de kan køre sikkert og samtidig lave en video. 

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Sebastian K. Sørensen:
Jeg synes godt nok folk er smålige i fht. bil-video'er for tiden
 

Gad vide om du har samme holdning hvis en fra din familie bliver dræbt af sådan en tåbe. 

Min kritik var skam også rettet mod alle der tror de kan køre sikkert og samtidig lave en video. 

Wauw :-) :-) :-)

Tilmeldt 2. May 16
Indlæg ialt: 27
Fra  Dropnlocal Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle kommentarerne.

Her fortæller jeg hvad jeg rent faktisk fik ud af at fortælle om min ide! (og jeg kører ikke i bil, den her gang ;-)

God weekend,

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Så lad os få radio, manuelt gear, baby'er, koner og alt andet ud af bilerne også :-)

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2490
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Sebastian K. Sørensen:

Ravn:

Sebastian K. Sørensen:
og han har hele tiden øjnene på vejen

Han kigger da meget direkte ind i kemeraet, så der kan umuligt være opmærksomhed på vejen hele tiden.

På et tidspunkt kigger han ind i kameraet en del, ja, men der holder han stille. Jeg synes godt nok folk er smålige i fht. bil-video'er for tiden. Jeg har aldrig hørt nogen brokke sig når Martin Thorborg har lavet video'er i sin bil, men det er nok noget andet(?)

Der tager du så fejl. MT har fået så hatten passer, netop for sine "mobil-videoer"....

Kan godt ske du synes folk er smålige, men som skrevet andet sted; det er kun indtil en af dine bliver mejet ned af en uopmærksom bilist.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

Så lad os få radio, manuelt gear, baby'er, koner og alt andet ud af bilerne også :-)

De bedste hilsner

Martin

selvfølgelige skal man være opmærksom på vejen ikke snakke for meget med kone og børnene dem skal der også være styr på , jeg synes dog positivt at selvfølgelige også andre ting er usikkert i trafikken såsom kone og børn med mere dem skal man huske også er et problem 

jeg har ikke set om du sidder bil og laver videoer men tror dog meget grundet populær på forummet svære at sige negativt , jeg kan ikke gennemskue indlægget om mener det med koner eller ej men går udfra mener også det skal selvfølgelige skal være fokus på så bedst trafik sikkerhed som muligt er der 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 6. Sep 12
Indlæg ialt: 317
Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Om det er ok eller ej at optage video af sig selv i bilen har jeg naturligvis en mening om.

Men den hører under ingen omstændigheder hjemme i den tråd.

Nu brugte denne hr. Ravn ordet tåbe indirekte om trådstarter. Samme ord kan måske bruges om folk, der ikke kan holde sig på sporet i en debat.

At spamme andres tråde med en troll-lignende kommentar, der på ingen måde er værdiskabelse, er ikke ok - måske nærmere TÅBELIGT.

God weekend

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)