Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magento 1.9.x.x Dansk frontend.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jun 11
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, nu har jeg ledt med lys og lygte efter en mulighed for at ændre mit frontend sprog til dansk, eller en mulighed for at kunne vælge sprog på siden, men har intet fundet.

Jeg startede med Magento 2, men grundet manglen på danske oversættelser hoppede jeg over til den seneste version af 1.9. Der er en enkelt extension der passer hertil, men når jeg klikker på linket bliver jeg sendt til forsiden, hvilket må betyde at dette extension ikke længere eksistere.

Hvordan har i andre fået jeres frontend oversat til dansk? Jeg så også der er nogle translators man kan bruge, men var lidt bange for at siden ville ende med at ligne en eller anden scam side på dårlig dansk.

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mnemiq:

Hej, nu har jeg ledt med lys og lygte efter en mulighed for at ændre mit frontend sprog til dansk, eller en mulighed for at kunne vælge sprog på siden, men har intet fundet.

Jeg startede med Magento 2, men grundet manglen på danske oversættelser hoppede jeg over til den seneste version af 1.9. Der er en enkelt extension der passer hertil, men når jeg klikker på linket bliver jeg sendt til forsiden, hvilket må betyde at dette extension ikke længere eksistere.

Hvordan har i andre fået jeres frontend oversat til dansk? Jeg så også der er nogle translators man kan bruge, men var lidt bange for at siden ville ende med at ligne en eller anden scam side på dårlig dansk.

Hej Mnemiq.

Virker denne extension key: Locale_Mage_community_da_DK ikke ?

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 562
Fra  T-shirtshop.dk Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Den virker i hvert fald for mig :-)

mvh Bent

T-shirtshop.dk

Tilmeldt 29. Jun 11
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er enige om at jeg skal ind i min Magento Connect Manager og så indsætte den i Extension Key To Install?

Jeg får denne fejl når jeg gør dette: Invalid package identifier provided: Locale_Mage_community_da_DK

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)