Hej Amino....! Allerførst:" Cool hjemmeside Og pænt godag til alle andre brugere af denne side. godt nytår...! Her er mit "problem" : Har søgt om reg. af mit firmanavn og der er ikke nogle andre der har et navn der ligner, men når det angår et domæne til min hjemmeside er det udsolgt på ALLE hyller med mindre det er, gl = greenland, io = British Indian Ocean Territory eller lv = Letland. Har selvfølgelig for en god ordens skyld mailet til brugeren af domænet og forklaret problemet, og tilbudt en form for økonomisk kompentation, har dog ikke hørt noget endnu og vil derfor høre hvor jeg står hvis ik han vil sælge.... Håber på et ligså profesionelt svar som siden her giver udtryk for. På forhånd tak... |
Clyde:Hej Amino....!
Allerførst:" Cool hjemmeside
, den ska' jeg nok få brug for et utal af gange".
Og pænt godag til alle andre brugere af denne side. godt nytår...!
Her er mit "problem" : Har søgt om reg. af mit firmanavn og der er ikke nogle andre der har et navn der ligner, men når det angår et domæne til min hjemmeside er det udsolgt på ALLE hyller med mindre det er, gl = greenland, io = British Indian Ocean Territory eller lv = Letland.
Ik' specielt fedt vel...? nu er mit spørgsmål så :" når jeg har en reg. på mit firma navn i dk, kan jeg så på nogen måde rent juridisk, kræve at dk domænet bliver frigivet til brug for min virksomhed....?Har selvfølgelig for en god ordens skyld mailet til brugeren af domænet og forklaret problemet, og tilbudt en form for økonomisk kompentation, har dog ikke hørt noget endnu og vil derfor høre hvor jeg står hvis ik han vil sælge....
Håber på et ligså profesionelt svar som siden her giver udtryk for.
På forhånd tak...
Er der slet ikke nogle der ved hvad man gør i den situation...? ®