Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import af Kina HJÆLP !

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Feb 16
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer . Jeg har nu haft en mail konpendance med en fabrik indenfor textil branchen i Kina. ( Fundet igennem alibaba) vi har nu skrevet frem og tilbage i et par uger og vi er nu kommet til selve handlen.. Det skal lige side at hun virker yderst troværdig... MEN kan alligevel ikke lave være med at blive en smule bleg.. Det er mange penge det drejer sig om. Det er min første ordre og jeg er TOTAL grøn i den her verden.. Hvad er normalt her, hvilken betalingmåde skal jeg forlange.. I bund og grund hvordan undgår jeg at blive taget ved næsen.. Jeg har lavet så meget dedektiv arbejde omkring firmaet som muligt ... men som sagt er grøn!! Modtager alle former for gode råd/ erfaringer  på forhånd mange tak 

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Enig i Paypal men hvis det er mange penge, så ville jeg (der selv har været der ude masser af gange) tage en flyvetur ud

Det er ikke så dyrt, og ofte vil kontakter via Alibaba slet ikke være med den egentlige producent men med mellemmænd, så der kan være meget at spare + langt mere sikkerhed for ensartede produkter fra gang til gang, ved at aflægge dem et besøg

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 15. Nov 15
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt enig med John.

Er flyveturen for meget, så benyt dig af PayPal eller Escrow. Begge tilbyder god køberbeskyttelse, så længe det kan dokumenteres.

Ung PPC, SEO og Konverterings-optimerings-nørd. Hjælper gerne din forretning med at etablere super effektive online kampagner som bidrager til øget bundlinje.

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Køberbeskyttelsen gælder kun, hvis varen ikke leveres - hvis kvaliteten er anderledes (dårligere) end forventet, kan du ikke lave en chargeback på et kreditkort.

Så det sikre er, at tage en tur til Kina - eller som minimum bede om vareprøver.

MVH

Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 510
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Vareprøver og endelig produktion kan variere meget og alle kinesere siger "No problem" så det giver ingen mening at stille kontrolspørgsmål som f.eks.: "Er du sikker på at..."

Ved store ordrer kan du let risikere at selve produktionen lægges ud på forskellige fabrikker og som John skrev så er de fleste firmaer på Alibaba blot mellemmænd.

Selv når du er kommet i kontakt med selve producenten så bør du modtage vareprøver hvoraf en del sendes til kvalitetskontrollør i Kina (ingen kineser) som du betaler for at overvåge produktionen og kvalitetssikre din produktion inden "containeren lukkes". Betaling bør ske i rater: 25% ved godkendt vareprøve, 25% når halvdelen er produceret og de sidste 50% når produktionen er klar.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)