Jeg skal til at sælge plakater online (surprise), og er derfor også begyndt at undersøge fragtmulighederne. |
tjek www.pakkelabels.dk
Jeg skal til at sælge plakater online (surprise), og er derfor også begyndt at undersøge fragtmulighederne. |
Jeg har set pakkelabels.dk, tak :) Men det jeg søger efter er, om det er den bedste løsning for i min nuværende situation, eller om det muligt at finde bedre priser. |
Hej Schmidtovich, Igennem mit firma soLOGISTICS kan jeg tilbyde dig adgang til min bookingsportal hvor du vil kunne få adgang til at lave labels til bl.a. PostDanmark og GLS. Priserne er forhandlet på plads. I portalen er det nem og hurtig at lave labels og endvidere kan du forholdsvis nemt og billigt få integreret en evt. webshop så denne del kører automatisk. Du er velkommen til at kontakte mig på nedenstående kontakt info Mail: sl@sologistics.dk Tlf.: 4124 7069 Med venlig hilsen soLOGISTICS Søren Lorentzen |
Super - ser frem til at høre fra dig. Mvh Søren Lorentzen |
Hvordan er jeres priser i forhold til pakkelabels.dk ? |
Hej |
Køb alt til fastelavn på Fastelavnstønden.dk - fastelavnstønder m.m.
De har lavet om hos Gul og Gratis så man skal have en aktiv annonce for, at kunne købe pakkelabels hos dem. Bare til info. |
tak, så har jeg også lært lidt i idag |
Køb alt til fastelavn på Fastelavnstønden.dk - fastelavnstønder m.m.