Kære brugere, Mit navn er Kira Camilla Dalhus. Jeg er studerende på Copenhagen Business Academy, hvor jeg læser til markedsføringsøkonom. I den forbindelse er jeg netop nu i praktik hos et online marketing- og konsulentbureau. Da jeg er færdiguddannet til sommer, arbejder jeg i skrivende stund på mit afsluttende eksamensprojekt. Jeg har valgt at skrive om den virksomhed, som jeg er i praktik hos, hvor mit projekt tager udgangspunkt i, at definere bureauets målgruppe. Derfor har jeg derfor brug for din hjælp! Jeg håber derfor, at du kan finde 10 minutters råderum i din travle arbejdsdag, til at besvare mit spørgeskema angående virksomheders brug af online marketing. Jeg vil for en sikkerheds skyld understrege, at alle oplysninger som du giver mig, vil blive behandlet fortroligt. Det er kun mig selv, min censor, min vejleder og min kontaktperson på praktikstedet, som får lov at læse den færdige opgave, hvor dit navn eller firmanavn ikke vil indgå. Spørgeskemaet finder du her: https://docs.google.com/forms/d/1hFbHd8Ki41nyqnWW2Zqp8t6_vdk0mLJRVV-pPRbOJDM/edit?usp=drive_web Skulle der sidde en på din arbejdsplads, som bedre kan besvare spørgsmålene end du kan, er du naturligvis velkommen til, at sende spørgeskemaet videre til vedkommende. Har du spørgsmål til mig, kan jeg kontaktes på enten mail: kiracamilla93@gmail.com eller telefon: 53697856. Al feedback og gode råd modtages desuden med kyshånd.
|
Hej
Nu har jeg svaret på spørgeskemaet. Held og lykke med dit eksamensprojekt.