Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leje af kontoradresse i Sverige

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. May 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle!

Jeg er bosiddende i Sverige og har adgang til et billigt lokale (ca. 100 m2). Jeg har fået den idé at jeg vil åbne et kontor der, hvor danske virksomheder kan leje en svensk kontor-adresse, hvori der indgår reception/kontormedarbejder (mig). Er der nogen herinde der kender noget til sådan noget og hvad mener I om idéen? Der vil være en stor skattefordel for dem der lejer sig ind og hvis man ønsker varer tilsendt, kan det i visse tilfælde også betale sig.

Tilmeldt 23. Apr 16
Indlæg ialt: 31
Fra  Seoinstitutet Skrevet kl. 12:15

bikemike:

Hej alle!

Jeg er bosiddende i Sverige og har adgang til et billigt lokale (ca. 100 m2). Jeg har fået den idé at jeg vil åbne et kontor der, hvor danske virksomheder kan leje en svensk kontor-adresse, hvori der indgår reception/kontormedarbejder (mig). Er der nogen herinde der kender noget til sådan noget og hvad mener I om idéen? Der vil være en stor skattefordel for dem der lejer sig ind og hvis man ønsker varer tilsendt, kan det i visse tilfælde også betale sig.

Ved ikke med skattefordele, men den del skal du afklare med en advokat. Dog findes der mange som har adressservice i Sverige, så du er ikke den eneste, men en fordel for dig er, at du (Går jeg ud fra) kan dansk og dermed er der mindre sprogbarriere mellem dine kommende kunder og dig.

Tilmeldt 4. May 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:36

Tak for dit svar. Jeg vil arbejde videre med min idé :-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)