Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ansøgningsdeadline d. 5. maj - Hvad betyder det egentlig?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 7. Sep 12
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har lige et kort spg., som jeg håber at I kan hjælpe med :-)

Jeg planlægger at søge et par af Novo Nordisks praktikopslag her: http://www.novonordisk.com/careers/graduates-students-and-trainees/students/internships.html

Det er dog sådan at der er deadline på stort set alle ansøgninger d. 5. maj, men jeg er lidt i tvivl om hvad dette egentlig betyder:

1) Deadline d. 5. maj = 4. maj kl. 23.59

2) Deadline d. 5. maj = 5. maj kl. 23.59

Håber I kan hjælpe mig, da jeg gerne vil have "en ekstra dag" at tilpasse ansøgningerne i, men omvendt vil jeg selvfølgelig heller ikke misse muligheden og ansøge for sent.

... og ja, jeg burde nok have henvendt mig til Novo Nordisk lidt før og forhørt, men nu vurderer jeg at det er for sent og derfor satser jeg på jeres altid gode hjælp :-)

Tilmeldt 2. May 16
Indlæg ialt: 32
Fra  Heltoplagt.dk Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hvorfor ringer du ikke bare til dem, og fremlægger din problemstilling? Lur mig om ikke de er så søde, at de forlænger fristen med en dag, hvis du spørger rigtig pænt?

Vh,
HeltOplagt.dk

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

jegsøger:
... og ja, jeg burde nok have henvendt mig til Novo Nordisk lidt før og forhørt, men nu vurderer jeg at det er for sent og derfor satser jeg på jeres altid gode hjælp :-)

Så var du nok blevet frasorteret hvis du stiller et så t.... spørgsmål.

jegsøger:
4. maj kl. 23.59

Kan da aldrig blive den 5. maj.  

 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

HeltOplagt.dk:
Lur mig om ikke de er så søde, at de forlænger fristen med en dag, hvis du spørger rigtig pænt?

Så er man sgu godt nok naiv hvis man tror at et af Danmarks største firmaer ændre ansøgningsfristen fordi en tilfældig ansøger ringer.

Tilmeldt 7. Sep 12
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 'HeltOplagt.dk'

Det er også et fint forslag og sikkert heller ikke en dum idé. Jeg føler dog mere for at få "svaret" vi debatten her - denne holdning kan I så være enige eller uenige i :-)

Tilmeldt 7. Sep 12
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 'Ravn',

Tak for det svar.

Om jeg ligefrem vil blive frasorteret er nok at stramme dem, men jeg tænkte også umiddelbart at jeg helst ville undgå at spørge om det :)

Men tak for dit input, du mener så at deadline af torsdag midnat - Er I andre enige i dette?

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 7. Sep 12
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 'Jesper I. P'

Mange tak for dit indlæg.

Det kan du sikkert sagtens have ret i, men det kan jeg desværre ikke bruge til så meget lige nu andet end god viden fremover :)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

jegsøger:
Men tak for dit input, du mener så at deadline af torsdag midnat - Er I andre enige i dette?

Da de bare skriver 5 maj må man antage at det er seneste ved midnat, men var jeg dig ville jeg ikke vente til sidste øjeblik, hvad nu hvis teknikken svigter eller din mail bliver forsinket i cyberspace.

Tilmeldt 7. Sep 12
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

"må man antage" .. Det er bare en ærgerlig situation hvis denne antagelse svigter...

Men det er nu heller ikke fordi at jeg vil vente til "allersidste øjeblik", jeg havde bare tænk mig at bruge noget tid i løbet af formiddagen i morgen i stedet for at gøre det sent i aften.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)