Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger komplet E-shop løsning med individuelt design.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg er i gang med at åbne min første e-shop. Jeg søger nu en der kan levere en komplet e-shop løsning, instaleret og klar til brug. Jeg er desværre ikke nogen haj til programering så jeg skal bruge noget der bliver sat 100% op så det bare funker. Jeg ved endnu ikke hvilken software jeg skal bruge. Hvad kan i evt. anbefale. Jeg har hørt meget godt om osCommerce. Men som sagt jeg er stadig nybegynder med E-handel så jeg ved endnu ikke hvad jeg skal vælge. Mit vigtigste krav lige nu er at designet bliver originalt og ikke ligner en template fra DanDomain.

Hvem kan give mig et godt tilbud eller et godt råd??

4/1-JDR "Follow me i'm the infantry"

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 09:29

Hej Christian,

Det er noget vi gør en del i, hvis du sender mig en mail på martin@venio.dk så fremviser jeg lidt referencer og evt. en demo af systemet.

Vi har flere glade aminokunder i blandt.

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 09:49

Christian:

Mit vigtigste krav lige nu er at designet bliver originalt og ikke ligner en template fra DanDomain.

Hej Christian,

Velkommen til en spændende verden. Jeg vil anbefale dig at starte med at læse hente e-pusher light - kan du finde på www.e-pusher.dk

Derefter vil jeg tilføje at med den nye version af DanDomain har du mulighed for med snilde at lave løsninger der ikke ligner en template fra DanDomain.

Eksempler på dette er www.smykketorvet.dk og http://www.aeileeng.dk - hvis du kunne være interesseret så send en mail til ks@cygnet.dk eller give mig et ring på 6130 7560

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Odense
Tilmeldt 31. Dec 07
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 09:52

Jan Laurenborg Olsen

Diving 2000 A/S

Tilmeldt 30. May 07
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 09:53
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:08

Hej Christian

Lige som Kristian fra Cygnet vil jeg klart anbefale dig at læse E-pusher inden du overhovedet starter med at finde leverandører til design og opsætning af en webshop. Den vil give dig et indblik i hvilke udfordringer du står overfor og hvordan du løser dem på bedste vis. E-bogen er på lidt over 100 sider og er fuldt med alt hvad du skal bruge til at tage de rigtige beslutninger fra start til succes Smile

Hvis du efter at have læst bogen, skal bruge hjælp til design og opsætning af en webshop, så vil vi da gerne byde ind på den opgave når du kommer så langt. Du er selvfølgelig også velkommen til at kontakte os hvis du skulle have nogle spørgsmål.

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 11:44

Du har jo mulighed for at købe en template til OsCommerce, fx på www.templatemonster.com, og så få en til at installere OsCommerce med det på... Det kan gøres for billige penge, templates helt ned til 50 dollars og mon ikke du kan finde en programmør herinde der kan tilbyde sin hjælp...

Mere sikkerhed er der dog i at få en web designer der før har prøvet det til at installere og designe det for dig (nogle af de bedste har allerede meldt sig her på tråden)....men det koster også det mere så, men kan nok i sidste ende være det værd...

Og så en smule selvpromovering ;-) - jeg har skrevet ebogen Webshop Hvordan, som guider dig fra start til slut igennem hvordan du starter en webshop... både før, under og efter... læs mere her - http://webshop-hvordan.dk

Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 13:36

Brian Brandt:

Og så en smule selvpromovering ;-) - jeg har skrevet ebogen Webshop Hvordan, som guider dig fra start til slut igennem hvordan du starter en webshop... både før, under og efter... læs mere her - http://webshop-hvordan.dk

Ja det ved jeg og jeg har den liggende lige ved siden af mig:) Rigtig god læsning..

Mange tak for hjælpen alle sammen det har virkelig været inspirerende. Nu skal jeg ha lagt hjernen i blød og ha taget nogle beslutninger. 

4/1-JDR "Follow me i'm the infantry"

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 13:43

Er glad for at den kan bruges... :-)

Held og lykke med projektet...

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)