Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger komplet E-shop løsning med individuelt design.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg er i gang med at åbne min første e-shop. Jeg søger nu en der kan levere en komplet e-shop løsning, instaleret og klar til brug. Jeg er desværre ikke nogen haj til programering så jeg skal bruge noget der bliver sat 100% op så det bare funker. Jeg ved endnu ikke hvilken software jeg skal bruge. Hvad kan i evt. anbefale. Jeg har hørt meget godt om osCommerce. Men som sagt jeg er stadig nybegynder med E-handel så jeg ved endnu ikke hvad jeg skal vælge. Mit vigtigste krav lige nu er at designet bliver originalt og ikke ligner en template fra DanDomain.

Hvem kan give mig et godt tilbud eller et godt råd??

4/1-JDR "Follow me i'm the infantry"

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 09:29

Hej Christian,

Det er noget vi gør en del i, hvis du sender mig en mail på martin@venio.dk så fremviser jeg lidt referencer og evt. en demo af systemet.

Vi har flere glade aminokunder i blandt.

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 09:49

Christian:

Mit vigtigste krav lige nu er at designet bliver originalt og ikke ligner en template fra DanDomain.

Hej Christian,

Velkommen til en spændende verden. Jeg vil anbefale dig at starte med at læse hente e-pusher light - kan du finde på www.e-pusher.dk

Derefter vil jeg tilføje at med den nye version af DanDomain har du mulighed for med snilde at lave løsninger der ikke ligner en template fra DanDomain.

Eksempler på dette er www.smykketorvet.dk og http://www.aeileeng.dk - hvis du kunne være interesseret så send en mail til ks@cygnet.dk eller give mig et ring på 6130 7560

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Odense
Tilmeldt 31. Dec 07
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 09:52

Jan Laurenborg Olsen