Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring af NorthTech Aps

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Feb 06
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :
NorthTech er et mindre softwarehus med fokus på fremstilling af skræddesyet software indenfor en række forskellige forretningsområder. Vi har den seneste tid fokuseret på markedsføring og synliggørelse af virksomheden og dens kompetencer. I denne forbindelse har vi givet hele virksomheden en gang "polish" både internt og eksternt. Dette har bla. medført ny hjemmeside, nyt markedsfokus og øget salgsindsats.

Vi har udført en lang række opgaver for både det private og det offentlige, men er i øjeblikket igang med aktivt at søge nye kundeemner. Udover direct mail kampagner, netværkssalg og telesalg har vi dog brug for en øget synliggørelse af NorthTech som dette er et forsøg på. Derudover hører vi meget gerne fra folk som har input til vores nye website www.northtech.dk og evt. nye salgskanaler.

Tak for opmærksomheden. 
Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 14:23
Mit første indtryk var hmmm ser ret proffessionelt ud, dejligt stilrent og præcist.
Men her er et par punkter som jeg bed mærke i:
A) Jeres reference liste vidner om seriøst virksomhed, men hvad har alle de løsninger i har implementeret betydet for jeres kunder ??? Lav udvidet kunde cases med udtalelser og billeder a personen som repræsentere kunden.

B) Billederne hvordan har i valgt dem? og udfra hvilke kriterier? Første indtryk var fint billed glad pige i har virksomheden men ved f.eks. stillinger, hvilket budskab ønsker i at sælge med billedet ???
Eller under rådgivning, farligt billed, inderst inde ligner jeg nok det samme når jeg prøver at forklare en kunde hvorfor den ide ikke er optimal! kamp tabt på forhånd og ingen gejst.
Ikke alle jeres billeder hænger sammen med jeres tekst.

C) Metoden, fed opstilling men efter at have grænsket den igennem alle de tekniske betegnelse der er for jeres arbejde sad jeg bare og tænkte okey, hvad gør det her for mig. Hvorfor er det lige noget jeg skal taget fat i.
Uddyb jeres illustrationer og med evt eksempler
I har mange tekniske betegnelser med på jeres side men kunderne drukner idem og jeres budskab kommer bare ikke ordentligt igennem.

håber det giver en ledetråd.
Tilmeldt 21. Feb 06
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 14:45

Tak for konstruktiv feed back med en masse gode inputs.  Billederne på sitet kan vælges med større omhu så de passer til teksterne og generelt skal det gennemgås endnu en gang for at optimere på budskaberne.

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 18:01
Altid til tjeneste :)
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)