Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God kontorstol. Anbefal én.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder pt på en rødkedelig spisestol foran computeren. Jeg har før oprettet indlæg på hol.dk og spurgt til kontorstole og fået en masse gode forslag, både nogle af de rigitgt dyre meget ergonomiske kontorstole til 5000-12.000kr, og racerstole til 1500-2500kr. 

Men hvis budgettet er 2000kr, vil det mest fornuftige så være at købe en racerstol? Elgiganten har nogle på display ude i Herlev, som jeg nok kører ud og prøver. 

Man får vel ikke meget kontorstol for 2000kr af nogle af de gode mærker tænker jeg, men racerstol er vel fint nok til budgettet? 

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Isaac

Nu er jeg ikke verdens mest objektive person at spørge, for jeg ejer en webshop hvor vi sælger netop kontorstole.

Til 2000 x moms har vi denne - YoGA 6 - ergonomiske kontorstol

 

Den har bl.a.

- Justerbar lændestøtte

- 3D armlæn

- Justerbar nakkestøtte

- Justerbar sædedybde

Det er en af vores mest populære modeller, da du får mange indstillingsmuligheder for en relativ lav pris.

Smid mig en PM, så skal jeg lave en ekstra god Amino-pris til dig hvis du synes den ser interessant ud :)

Hilsen Morten

p.s. her kan du se lidt mere om den: http://www.istol.dk/yoga-6-ergonomisk-kontorstol-235.html

Fra København
Tilmeldt 20. Dec 11
Indlæg ialt: 82
Fra  Office2go Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Isaac

Du skal ikke købe en "racerstol" i elgiganten - det er en møg stol - Jeg har en super stol til 1975 - Goal 102

Goal 102 - Kontorstol.

Goal 102 fra Interstuhl er en tysk kvalitets kontorstol, der egner sig til dig, der vil have en kontorstol der giver super komfort og arbejde rigtig mange timer.

Her finder du:

  • Sort cava stof - 90 % uld og 10 % polyester
  • Synkron vip system således at sæde/ryg vipper samtidig og du får fuld bevægelse således at du ikke bliver træt af at sidde i stolen.
  • Synkron vægtjustering således ar vippet kan justeres efter din vægt.
  • Synkronlås således at synkron mekanismen lan låses.
  • Højderegulering.
  • Lændestøtte regulering.
  • Sæde dybde regulering så du indstille sædet efter benlængde.
  • Bløde hjul.
  • 5 års garanti på stolen
  • Spar 1500 kr.,i forhold til andre forhandlere, på denne kontorstol hos Office2go

se mere på http://www.office2go.dk/product/goal-102-kontorstol/ 

Lillebror til denne stol koster 1675 kr eks moms

Fra Aabenraa
Tilmeldt 14. Apr 12
Indlæg ialt: 273
Fra  Duet IT Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit råd er at tage ud og prøve de forskellige stole, og se hvordan du sidder - evt. køb et sted hvor du kan levere den tilbage, også selv om den er blevet afprøvet i nogle dage.

Jeg brugte også lang tid på at læse mig frem til hvilken stol var den bedste, hvilket gjorde at jeg købte den meget roste Håg Capisco til en relativ høj pris. Resultat: Jeg sad elendigt i tre uger og solgte den videre derefter. Jeg kunne overhovedet ikke vænne mig til den mærkelige siddeform. 

I dag sidder jeg i en Markus stol fra Ikea, 1299 kroner kostede den vist. Den har ikke alle mulige smarte finesser, men jeg har aldrig siddet bedre.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Brian B:
køb et sted hvor du kan levere den tilbage, også selv om den er blevet afprøvet i nogle dage.

Det kan jeg kun tilslutte mig, men faktisk så er det jo standard i henhold til lovgivningen i dag ved online handel (godt nok ved btc - btb afhænger det af shoppens betingelser).

Reglerne i dag er at du har 14 dages returret - også selvom varen har været benyttet. Dog er webshoppen forbeholdt retten til at justere det beløb der betales tilbage afhængigt af den værdiforringelse der evt. er sket i forbindelse med brugen i de 14 dage.

Hilsen Morten

p.s. og så er der jo nogen - som os - der tilbyder fri levering, fri retur og 100% af pengene retur selvom man har siddet i stolen i 14 dage Wink

Fra Aabenraa
Tilmeldt 14. Apr 12
Indlæg ialt: 273
Fra  Duet IT Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Helt korrekt med hensyn til onlinehandel, men mit råd var også mest ud fra hvis han fulgte mit råd og tog fysisk ud for at prøve en stol. Jeg købte selv min ved en af Danmarks største leverandører af kontormøbler, og der var ingen kære mor selv om jeg allerede kontaktede dem efter et par dage, da jeg udmærket godt kunne se hvor det bar hen. Den var endda købt privat, hvor de oftest er mere lempelige end ved B2B handel. 

Men det må de om, resultatet bliver bare at jeg fremover handler mine kontormøbler online (og derved har muligheden for at returnere) og ikke ved dem. Smile

Hvem ved, måske det bliver hos dig - fin butik du har, og absolut gode og fair handelsbetingelser. 

Fra København
Tilmeldt 20. Dec 11
Indlæg ialt: 82
Fra  Office2go Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian 

Hvis man er i tvivl er det altid en god ide at tage ud og prøve stolen - det skal du kunne og enhver ordentlig webshop har muligheden for dette. Håg Capisco er en meget speciel stol - enten kan man lide den eller også det modsatte - du var en af dem der ikke kunne lide den :) Det lyder underligt at de ikke tog stolen tilbage :(

Langt de fleste af vores kunder der køber online er glade for deres stol og i de tilfælde fik de en anden - det er det mest ærlige :)

Tilmeldt 27. Apr 16
Indlæg ialt: 32
Fra  Menford ApS Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Isaac,

Jeg vil helt klart også anbefale at prøve før du køber. Jeg kan selv mærke med det samme om det er noget jeg sidder godt i eller ej.

Det er meget forskelligt fra person til person, hvordan en stol føles, så andres anmeldelser er ikke altid så meget værd. Mht kvalitet og holdbarhed kan det selvfølgelig bruges.

Jeg fandt engang en stol med meget stort og fladt sæde og bred og høj ryg. Den var ikke særlig pæn, men jeg sad fantastisk i den. Kan desværre ikke huske hvad den hed.

MENFORD.DK: Skræddersyet skjorte fra kun kr. 499 med mange designmuligheder. Butterfly og slips.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Menford:
Det er meget forskelligt fra person til person, hvordan en stol føles,

Ja det er helt rigtigt. Det hænger bl.a. samme med:

1) Hvilke sidde-type er du:

1A) Sidder du helt ude på kanten af kontorstolen

1b) Sidder du meget foroverbøjet med krum ryg og skuldrene helt fremme

1c) Sidder du og "flyder" med ryggen helt tilbage og numsen lidt fremme (gerne unge mennesker) i sædet

2) Hvilke kropstype er du?

2a) er du høj / lav

2b) er du tyk / tynd

Så skal man sammenligne så kan det betale sig at finde nogen man ligner kropsmæssigt OG side-type-mæssigt.

Hilsen Morten

Fra København
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen hvilke butikker kan i så anbefale? I København. Jeg har prøvet Jysk og Ikea, Elgiganten men det var ikke lige mig. 

Budgettet er som sagt omkring de 2000kr, og hvis jeg ikke kan finde gode kontorstole bliver det en racerstol, som sikkert er meget fornuftig til pengene. 

Ilva, Daells Bolighus, tænker jeg kunne være en idé. Bilka har ikke noget. 

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)