Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

FLASH / animeret GIF???

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Sep 08
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Til alle de kloge Amino'er:

Kan jeg selv at lave et banner som FLASH eller animeret GIF når jeg i forvejen ikke kender noget til programmering?

Hvis ja, hvilket program skal jeg i såfald bruge?

Hvad er bedst/pænest/cool'est Falsh eller anim. GIF?

Hvem kan hjælpe?

Hilsen

Thomas

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Jul 07
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 18:08

Hej Thomas

Det kan du sagtens

Du kan hente en 30.dages prøve version af adobes CS3 professionel.Kan du så lide prg kan det erhvervets for ml 6-7.tusind måske lidt billigere nogen steder.

Du kan finde dansk vejledning til programmet hvis du søger under alt omkring dette prg.ellers kan du som jeg købe bogen den koster 150.-danske penge de grundlæggende ting kan hurtig læres og klares el ved blot følge bogen.

Eks:laves alt el noget af det i de kalder frame og her laver man ny side hvergang og på den måde kan man lave flash der tæller ned til 10.og er grundlæggende samme der går igen alle flash en film i masse små bider.

Finder du ikke det du skal bruge kan jeg finde og sende link el skrive dem her.

Mvh Glennc

service

GRC
Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 18:09

Ulead Gif Animator 2.0 er gratis og der kan du som ganske almindelige dødlig nok banke et par gif billeder sammen til en gif animation med wizarden uden det store.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har rigtig mange års erfaring med flash og det er helt klart det værktøj som giver dig de vildeste muligheder og så er der super let at arbejde med. Dog vil jeg anbefale at hvis du køber den nyeste version af flash så åben den som en version cs2 istedet for cs3 da den nye version. I CS2 versionen kan du som nybegynder nemlig meget hurtigt implementere en skjult knap med med ClickTag funktionen som du skal bruge til de fleste bannersystemer.

Hvis du er helt på herrens mark så sender jeg gerne en .fla med clickTag og en enkelt tekst animation i, som du kan bruge til at starte med og evt. kan bruge til at arbejde ud fra, det er jo mange gange lettere at justere noget end at bygge noget helt forfra. Jeg har lavet tusind vis af bannere gennem tiden så der skulle nok være en du kunne bruge, så skriv evt. direkte til mig med en kort beskrivelse at bannerets indhold.

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Sep 08
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 09:44

Mange tak for hjælpen.

Er allerede i fuld gang med at prøve mig frem.

God weekend.

Hilsen

Thomas

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)