Jeg har brug for en printer - Multifunktion - laser - farve- der kan scanne, kopiere og udskrive. Jeg har nu prøvet flere Samsung printere, men de står hurtigt af. Jeg skriver vel mellem 25-30.000 kopier ud om året cirka. Den sidste Samsung CLX 460 Express printer er gået død ved 14.000 kopier på trods af at der står 20.000 i manualen ( nu kræves der reservedele i stor stil).Jeg har ikke haft denne printer i et år endnu!!!! Jeg har derfor brug for et godt råd til hvilken multifunktionsprinter jeg skal vælge - der er jo også stor forskel på hvad toner koster dertil. Samtidig skal den jo ej heller koste flere bondegårde. Så jeg søger lidt råd og vejledning til hvad jeg skal købe!!!! |
Rosengaard:Jeg har brug for en printer - Multifunktion - laser - farve- der kan scanne, kopiere og udskrive. Jeg har nu prøvet flere Samsung printere, men de står hurtigt af. Jeg skriver vel mellem 25-30.000 kopier ud om året cirka.
Den sidste Samsung CLX 460 Express printer er gået død ved 14.000 kopier på trods af at der står 20.000 i manualen ( nu kræves der reservedele i stor stil).Jeg har ikke haft denne printer i et år endnu!!!!
Jeg har derfor brug for et godt råd til hvilken multifunktionsprinter jeg skal vælge - der er jo også stor forskel på hvad toner koster dertil. Samtidig skal den jo ej heller koste flere bondegårde.
Så jeg søger lidt råd og vejledning til hvad jeg skal købe!!!!
Hvad er din maks pris?