Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

App udvikler til projekt / partnerskab

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 154
Fra  Findino Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg søger en App udvikler til et nyt projekt. En app der ikke findes på det danske marked endnu. Og selvom jeg ved app udviklere får mange tilbud om partnerskaber, forsøger jeg mig alligevel. De fleste bør kunne se potentialet i denne idé.

Uden jeg ønsker at afsløre for meget i åbent forum, kan jeg sige følgende:

App'en skal gøre det nemt at finde den billigste/bedste udbyder på markedet. Forbrugere ordner i højere og højere grad tingene via mobilen, frem for computeren. Målet er at få dem til at agere via app'en, i stedet for hjemmesider.

Jeg har selv relevante hjemmesider, der vil gøre det markant nemmere at få lanceret og udbredt kendskabet, samt få brugere til at hente app'en. Min baggrund er online marketing og hjemmesider, så jeg skal nok bidrage.

Det er min intention at app'en skal udvikles til både iOS og Android - hvis ikke i første omgang, så sidenhen.

Hvis du har lyst til at indgå som en ligeværdig partner, i et nyt app-projekt, er du velkommen til at kontakte mig. Jeg vil meget gerne give yderligere informationer, men ønsker af gode grunde ikke at gøre det her. 

Kommentarer er velkomne, men skriv en Privat Besked, hvis du ønsker at høre nærmere.

Tilmeldt 19. Apr 15
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne høre nærmere
Jeg må vide lidt mere op projektet for at vurdere om jeg kan hjælpe.
Skriv

Fra København
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 154
Fra  Findino Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Appnotizer, du er blevet kontaktet. 

Modtager gerne flere henvendelser :) 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)