Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp til start som vognmand

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Apr 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

kære alle Smile

jeg har et transport firma, men mangler kontrakter elller kontakter, hvor kan man finde stor firmaer som man kan arbejde som underleverandør for, og hvad kan man gør for at få kontakt til nogen.

på forhånd tak

Tilmeldt 20. Mar 16
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 14:00

Mamed:

kære alle Smile

jeg har et transport firma, men mangler kontrakter elller kontakter, hvor kan man finde stor firmaer som man kan arbejde som underleverandør for, og hvad kan man gør for at få kontakt til nogen.

på forhånd tak

Har du overvejet at køre for GLS?

Find egnsvarer fra hele Danmark og få dem leveret direkte hjem til dig på www.egnsvarer.dk

Tilmeldt 11. Apr 16
Skrevet kl. 14:14

jeg har skrevet både til GlS, nemlig.com, DHL og flere, men det er svært. tror måske man skal kende nogen der kender nogen måske 

Tilmeldt 11. Apr 16
Skrevet kl. 14:16

har du evt gode råd til hvad man skal skrive til dem? eller hvor/hvem præcis man skal skrive tilSad

Tilmeldt 20. Mar 16
Skrevet kl. 14:17

Mamed:

har du evt gode råd til hvad man skal skrive til dem? eller hvor/hvem præcis man skal skrive tilSad

Ofte er det nemmere at ringe der ind for de får mange mails hver dag.

Find egnsvarer fra hele Danmark og få dem leveret direkte hjem til dig på www.egnsvarer.dk

Tilmeldt 20. Mar 16
Skrevet kl. 14:25

Mamed:

Evt finde den du skal have fat i via linkedin

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)