Martin, hvorfor fantaserer du om den er min opfindelse. Magneter bliver iøvrigt også sløve, din evighedsdrøm er din egen...
Skrev ingen steder at free energy scams er din opfindelse, det var et svar på din kommentar omkring Akula TPU dimsen. Jeg har ingen evighedsdrøm, den må komme fra din fantasi.
Du mener at alt der fungerer er effektivt, så er det jo en definition til forskel, der kommer jo strøm ud af den men hvad er den værd for dig? Jeg gider ikke betale 1500 kr. for en evighedsmaskine der kommer 1watt ud af i timen. En bilmotor er ca. 33% effektiv - er det ensbetydende med at bilen ikke kan køre?
Ved ikke helt hvad du antyder her, skriver ingen steder at alt fungerer effektivt. Evighedsmaskiner findes ikke, men hvis du kom med en evighedsmaskine, selv en der kommer 1watt ud af (watt er joule per sekund, så "1 watt i timen" giver ingen mening) giver jeg gerne en million for den. Selvfølgelig kan den køre, men hvad har en bil med påståede "free energy" devices at gøre? En bil kører som regel på benzin, diesel eller strøm fra batterier, det er rimelig velkendt hvor energien til fremdrift i en bil kommer fra.
Jeg har givet dig et link til firmaer (via pesn) der sælger ou devices eller hvad du vil foretrække at kalde dem, jeg gider ikke at tage en definition om hvad DU synes man må give det af fællesbetegnelse. Det er ikke nødvendigvis ting der er nemme at kopiere, men det er altså ikke science fiction.
Jo, free energy devices er science fiction, energien kommer altid et eller andet sted fra - læs evt. https://en.wikipedia.org/wiki/Conservation_of_energy
Vi (USA) er allerede i stand til at lave clean energy til under 1 øre per kwh og mere end et firma på det niveau siger at de forventer at være markedsklar i 2017 - men inden du bliver for glad siger de at de ikke vil dumpe prisen på energi. Og personligt tror jeg ikke de får lov til at komme på markedet.
Er ikke inde i hvad elproduktion koster, i DK er størstedelen af prisen på el (som en normal forbruger betaler) afgifter til staten. Hvorfor skulle de ikke få lov at komme på markedet hvis de har et produkt der skærer voldsomt i prisen på produktionen af en vare? Er det sølvpapirshatten der klemmer?
Jeg har i øvrigt flere måder hvor al logik siger at det ville skabe kæmpe energi overskud, og andre har taget patenter der ligner så jeg ikke kan arbejde videre med de ideer. Verden er langt videre end det stadie hvor det er et spørgsmål om cheap clean energy eksisterer. Hvis jeg fortæller dig at jeg med 2 fingre kan dreje en 2kwh generator rundt uden store problemer. En hydraulik pumpe der sidder i en gravko er sikkert 1000 gange stærkere end mig (eller mere). Kan en/to hydraulik pumper dermed drive en 2000kwh=2mwh vindmøllegenerator? Hvis hver kwh sælges for 0.25kr. laver den for 500kr. strøm i timen - Hvor meget benzin skal der bruges på at drive en hydraulik pumpe - tror I den vil bruge mere end 100 liter i timen? (en bil bruger ca. 3-4liter på bykørsel). Det bør kunne give billigere strøm, men det er ikke en evighedsløsning
Er ikke helt sikker på hvad du vrøvler om her. Der er forskel på "cheap clean energy" og "free energy", selvfølgelig findes der alternative metoder at generere elektricitet på, solkraft, vindkraft, alger, bølger, osv., men ingen af disse laver "free energy" (energi fra intet). Mht. din gravko opstilling, så lyder den da spændende, lav en beregning hvor alle faktorer indgår, bevis det er en god forretning og start dit eget firma, bliv milliardær, easy peasy... 
Orbo er en form for free energy device som du nok ville vælge at kalde en uopnåelig evighedsmaskine. Den eneste årsag til at den er på markedet lige nu er at den ikke konkurrerer prismæssigt med energimarkedet - hvem gider betale ca. 9000 kr. for et oplader til sin iphone?
De sælger også en telefon der aldrig skal oplades på samme link.
Nope, det er et scam, free energy findes ikke, energien kommer et sted fra, læs evt. wikipedia artiklen (eller din nærmeste fysikbog) igen. Spændende læsning om hvordan scammet virker findes f.eks. her: https://www.metabunk.org/claim-steorns-orbo-free-energy-device-usb-charger.t7080/