Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GAVEKORT PÅ SPIL: Jeg vil gerne bede om en 'flueknepning' af min nye hjemmeside

Side 6 ud af 7 (70 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Rikke MY .•''*♪♫•*¨✿.:
Søren:
Det optimale i din situation var at begynde helt forfra
- Det var da egentlig skide tarveligt sagt.... :/

Enig, synes egentlig du er sluppet meget godt fra det :)

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

PashminaWear:

Rikke MY .•''*♪♫•*¨✿.:
Søren:
Det optimale i din situation var at begynde helt forfra
- Det var da egentlig skide tarveligt sagt.... :/

Enig, synes egentlig du er sluppet meget godt fra det :)



Tak Pashmina! :)

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hrbach:

Hej Rikke

Jeg mener personligt det er en flot side. der er altid småting man evt kunne ændre. 

Og du er virkelig god til at tegne :O

" rikkemy" hvorfor er der ikke lavet et link på det logo/brand navn?

Forside. jeg ville måske vælge en lidt mindre skrifttype på det øverste billed. ( smag og behag)

Siderne er ikke ens i layout skabelonerne... det ser lidt underligt ud. 

 dit telefon nummer=??? hvorfor oplyser du at du sjældent tager den? hvorfor så overhovedet havde det med :) 

Held og lykke fremover

Bo 

Hej Bo :) Jeg glemte da helt dig i farten!

TAK fordi du synes om min side - det gør mig rigtig glad :) Og også tak, for de søde ord :D 

Jeg er ikke sikker på hvad du mener med "Hvorfor er der ikke lavet et link" - Mener du rikkemy.dk?

Hvorfor oplyser jeg mit nummer hehe... Det ved jeg ikke. Synes at det SKAL være der, for en tillids skyld. Men går meget op i ærlighed, som du kan se - Så jeg kan faktisk ikke helt lade være, med lige at skrive at jeg sjældent tager den. Så er de ligesom forberedt :D (Og jeg er rolig)


Tilmeldt 14. Jan 12
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Rikke,

Jeg har besøgt siden fra mobilen. Jeg får også en besked om din side ikke er sikker om jeg vil fortsætte.

Det skal du helt klart fixe.

Det bedste råd jeg kan give dig er og oversætte hele din side til Engelsk og Tysk. Du kan få mange kunder i udlandet også. At beholde Dansk som det eneste sprog vil uden tvivl koste kunder. Hvis folk deler noget på facebook er det hurtigt uden for DK's grænser, og al den reklame er tabt for dig hvis de ikke forstår din side.

P.s. Et lettere domain man let kan huske vil også gør en del!

Håber det hjælper :-)

Fra Denmark
Tilmeldt 14. May 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Rikke, her er et par "flue....-kommentarer: Forskellige navne har slå-fejl: "Scamburg" rettes til Schaumburg. "Scam" kan jo faktisk også opfattes forulempende, så det ville jeg rette i asap. I billedteksten til "et sødt ældre par er der røget en html-kode med "<3". Kommatering i billedteksten til Bojana Raonic. Slet hellere alle de satte komma´er, da de efter min mening ikke er sat korrekt og i øvrigt forstyrrer læsningen af en god anekdote.
Billedtekst under "Gustav og Hjalte": kun komma foran "der". Igen noget html-kode, der hænger (<3). "Overhoved" ændres til "overhovedet".

Victoira Beckham -> Victoria

Hvis jeg har forstået dig korrekt, tager du 1600,- + moms for 25 timers arbejde, hvilket giver 64,- i timen? Hvis det er korrekt, ville jeg, som andre også har bemærket, justere priserne gevaldigt op ellers arbejder du jo til en lavere timepris end ham der står og tegner på havnekanten på en græsk ø.

Er der ikke nok kundepotentiale i kändisser fx. musikere, skuespillere, mediefolk, realitystjerner + andre "kendte". Et andet segment kunne fx være erhvervsledere, hvis de da ikke foretrækker oliemaling. Du kunne jo fx søge i Børsens oversigt over jubilerende medarbejdere - et portræt vil da være en oplagt gave.

Fra København
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 167
Fra  edoa.dk Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Rikke MY .•''*♪♫•*¨✿.:

Kære alle - Jeg håber at I har en lige så god dag, som mig :)

Jeg har, langt om længe, fået lanceret min spritnye flotte (hvis jeg selv skal sige det) hjemmeside! Og nu kunne jeg smadder gerne tænke mig, en grundig, udefrastående gennemgang og vurdering. - For jeg har sikkert selv fået stirret mig helt vildt blind. :D

www.rikkemyogdimseriet.dk

Jeg er meget interesseret i konstruktiv kritik: Hvad er dit umiddelbare indtryk? Fanger du hurtigt sidens budskab? Er der nogle fejl og mangler? Vær gerne grundig.

Som tak for den ulejlighed og den uundværlige hjælp, vælger jeg en 'særligt bemærket' kommentator, som modtager et gavekort/tilgodebevis til en af mine fotorealistiske portræt tegninger (værdi 2000 kr). :D - Hvis altså man vil have det.

Jeg ville bare være SÅ taknemmelig! - Tør nemlig ikke, uden 'grønt lys' at offentliggøre den for mine følgere.

BEDSTE Hilsener - og med røven placeret i klaskehøjde - Rikke MY
www.facebook.com/dimseriet

Hej Rikke,

Det er du sluppet meget godt fra. Budskabet er man ikke i tvivl om:-)

Er dog nogle problemer med at tilgå din side, hvilket jeg tror, skyldes din opsætning af SSL. Når jeg prøver at detecte dit CMS for jeg en "SSL error".

Herudover har din side nogle tekniske udfordringer, som du selv kan se ved at teste din side her:

http://analyzeme.dk/gratis-webanalyse-seo-optimering/

Er lidt at arbejde med, men det er jo bare at give den lidt ekstra gas:-)

Ha' en alt for god dag!

Dbh.

Rasheed

AnalyzeMe

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej emcct :)

Skide godt fif! Jeg skal da klar, i hvert fald oversætte til engelsk! :) Ikke tysk - kan ikke sproget, så ville skulle bruge tolk for at kommunikere med dem, hvis ikke de kan engelsk Hehe Det går ikke :)

rikkemy.com bliver indkøb, så snart det er mig muligt! ;)

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Butyrat :)

Nøøøøj hvor er jeg bare GLAD for dine tilrettelser! De vil STRAKS blive implementeret! :) "Scam" hmm, ja dét går ikke! :D Men ok, så skal man godt nok være en sensitiv robot :)

Mht. priser:

Mine priser er jo per person. ;)
Jeg har tænkt det sådan, at hvis man vil have tegnet 1 person, så vælger man (anbefaler jeg) A4. Hvis man bestiller 2-3 personer - A3 og hvis man er derover anbefaler jeg at man vælger A2.
Og sådan et, har jeg f.eks lige fået en bestilling på. En kunde skal have lavet 5 personer på A2. MEN jeg aftalte pris med hende, før hjemmeside og de nyeste priser. Så jeg gav hende et tilbud på 5000 kr.

Med de nye priser, vil hendes bestilling koste 5x3000 ;)
"Det er ikke størrelsen, men gørelsen" - Dét, som er 'besværligt' det er at opstarte en ny person/motiv. Ikke størrelsen, som så. Vil helst tegne så stort som muligt, for at få flest detaljer med. - I begyndelsen ville jeg sjovt nok hellere tegne, så småt som muligt. For at få mest tid Hehe Sjovt som man udvikler sig :)

Jeg kunne da drømme om, at der var kunder nok i kendis/erhvervs miljøet. Det kan være at det billede, som jeg nu skal lave af Anders Bircow (jubiiii! :D) vil åbne op for dén verden. :D

Drøn god ide, med Børsen! Det vil jeg holde øje med... Men hvordan 'approacher' man mon store erhvervsfolk? Og hvem er det, som køber gaver til en jubilar? - Det må jeg finde ud af :)

Tak for dit svar :)

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Rasheed :)

Hvor ER jeg glad for, at du fanger budskabet! :) Det er det vigtigste for mig.

Det er httpS, den desværre er gal med :/ Fejlen er på Wix side og jeg skal lige finde ud af, hvordan jeg skal henholde mig :)

Jeg er VIRKELIG glad for, at du linker til dit analyze værktøj! - Det er jeg faktisk ret imponeret over og det er helt sikkert en side, jeg vil bogmærke og benytte mig af! Så kan jeg "step by step" optimere min side, efter gode anbefalinger. Tak!
Har tidligere prøvet Gmetix - Men den er på engelsk. Jeg kan godt engelsk, men foretrækker altså dansk, når det handler om teknik :)

Fra Skive
Tilmeldt 6. Apr 16
Indlæg ialt: 302
Fra  SAH - Consult Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 6 ud af 7 (70 indlæg)