Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må vi låne 2 minutter af din tid?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino'er,

Vi har rigtig mange som hopper fra i checkouten på www.celie.dk

Hvad er jeres bud på, at folk gør det?

Vh.

Tilmeldt 1. Apr 16
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 20:48

Er det mulig å flytte boksen for "Jeg aksepterer handelsbetingelsene" over til der hvor man fyller ut resten av informasjonen?

Føler at den blir veldig bortgjemt, og at den fører til mye plunder med Alert box om man glemmer den.

Det burde også være mulig å kutte ut "Fornavn" "Etternavn" og "Virksomhed" til bare én boks med "Navn"

Men hva Spiser Egentlig en Veganer? Få inspirasjon og middagstips!

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 20:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

En pop-up med "Merete i København har lige købt...."

Det kan altså bringe mig til at tro, at I måske ikke er helt ærlige.

Sorry, men hvad rager det mig, eller andre, hvad Merete fra København måske har købt.

Drop den slags ligegyldig, og måske ikke helt sandfærdige, info.

Fra Haderslev
Tilmeldt 4. Mar 16
Indlæg ialt: 94
Fra  Lyngedal & Partners Skrevet kl. 17:01

Hej,

Umiddelbart ser hjemmesiden rigtig godt ud. Det hele ser ud til at virke, og kan ikke rigtig finde nogle fejl, så mine observeringer er af personlig holdning.

På designfronten så synes jeg personligt at siden er en smule kedelig. Der er kun denne ene lakse-farve. Nu er jeg heller ikke lige i målgruppen, men måske kan kunne tilføje nogle flere farver.

Jeres call-center billede er meget stock, og I kunne måske finde et unikt.

I skriver lidt om jeres "unge team", jeg kunne måske godt ønske mig lidt mere til den fortælling. Billeder og lidt mere historie.

Lyngedal & Partners – Kreativt Bureau
Din højre hånd i den digitale verden

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:40

hver gang jeg klikket opdateret der er et nyt navn frem Cecilie ,Pernille i Skærbæk , jeg snes fjerne den med nye navne konstant , personligt ville jeg  være påpasselig med at handle sider der popper navne frem  konstant

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 17. Mar 16
Indlæg ialt: 46
Fra  Audio Resort ApS Skrevet kl. 17:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er enig med Mikael i at jeres "Suzi fra Andeby har lige købt et sort korset"-popup kan have en negativ indflydelse på troværdigheden. Måske er Suzi fra Andeby heller ikke interesseret i at dele hendes køb med resten af lytterne...

Derudover fungerer jeres checkout fornuftigt. I _kan_ skræmme kunder væk med Rabat-boksen. Hvis nogen får rabat, hvorfor får jeg så ikke. Hvis i aldrig udsteder rabatkoder, ville jeg fjerne rabat-boksen. Alternativt kan i kalde boksen gavekortskode.
Ellers savner jeg at kunne se hvilke betalingsmuligheder jeg har i checkouten. I kan eventuelt lægge betalingskortikonerne ind i footeren ligesom i har i resten af shoppen.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)