Umiddelbart ser hjemmesiden rigtig godt ud. Det hele ser ud til at virke, og kan ikke rigtig finde nogle fejl, så mine observeringer er af personlig holdning.
På designfronten så synes jeg personligt at siden er en smule kedelig. Der er kun denne ene lakse-farve. Nu er jeg heller ikke lige i målgruppen, men måske kan kunne tilføje nogle flere farver.
Jeres call-center billede er meget stock, og I kunne måske finde et unikt.
I skriver lidt om jeres "unge team", jeg kunne måske godt ønske mig lidt mere til den fortælling. Billeder og lidt mere historie.
hver gang jeg klikket opdateret der er et nyt navn frem Cecilie ,Pernille i Skærbæk , jeg snes fjerne den med nye navne konstant , personligt ville jeg være påpasselig med at handle sider der popper navne frem konstant
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Jeg er enig med Mikael i at jeres "Suzi fra Andeby har lige købt et sort korset"-popup kan have en negativ indflydelse på troværdigheden. Måske er Suzi fra Andeby heller ikke interesseret i at dele hendes køb med resten af lytterne...
Derudover fungerer jeres checkout fornuftigt. I _kan_ skræmme kunder væk med Rabat-boksen. Hvis nogen får rabat, hvorfor får jeg så ikke. Hvis i aldrig udsteder rabatkoder, ville jeg fjerne rabat-boksen. Alternativt kan i kalde boksen gavekortskode. Ellers savner jeg at kunne se hvilke betalingsmuligheder jeg har i checkouten. I kan eventuelt lægge betalingskortikonerne ind i footeren ligesom i har i resten af shoppen.