Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Underskud

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Nov 15
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Er havemand som B erhverv . Og i år inden start har jeg haft udgifter der gør når man revisor har lavet regnskab så har jeg et underskud på 4000 . Må man godt have det hvis man ved at man får penge ind så der kommet + ???

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46620
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:55

altså hvis du har haft flere udgifter end indtægter, ja så må du have underskud ved virksomhed. Den med - man ved man får penge forstår jeg ikke

Indtægter er når man har udført arbejdet og faktureret - ikke når kunden betaler, hvis det er det du mener  så det er ikke relevant om penge er kommet ind eller ikke, kun om man har faktureret, men det må din revisor da givet have fat i skulle jeg mene

Jeg går ud fra din revisor ved at om det - og har check på det underskud, at det stammer fra fradragsberettigede udgifter

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 7. Nov 15
Skrevet kl. 18:16

Har udgifter for mere end det jeg har på kontoen og flere udgifter end jeg har tjent :) . Det jeg mente var at jeg har en opgave om 1 mdrs tid jeg ved der vil gøre kontoen i + .

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:29

hvad du har på kontoen har intet med indtægter og udgifter at gøre - men det at du har en opgave om 1 mdr der giver overskud har heller ikke med sidste år at gøre. Du skriver din revisor har lavet regnskabet, og så bør du jo alt andet lig, kunne stole på det er korrekt

vh John H

Tilmeldt 7. Nov 15
Skrevet kl. 21:44

Tror vi går lidt forbi hinanden John :) .

Vil bare høre om det et okay at have underskud her i 2016 fordi man skal betale skat for 2015 og de udgifter man har haft indtil videre her i 2016 indtil sæsonen for mit arbejde starter :) .

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:38

M.R service:
Vil bare høre om det et okay at have underskud her i 2016 fordi man skal betale skat for 2015 og de udgifter man har haft indtil videre her i 2016 indtil sæsonen for mit arbejde starter :) .

forstår ikke - du har en revisor til at lave dit regnskab skrev du - hør ham - du roder ting helt sammen tror jeg - Man har ikke skat som underskud - det er ikke en del af personlig virksomheds resultat - og skat er helt enkelt personlig i personlig virksomhed - og hvert år er et nyt år - Indtægter minus fradragsberettigede udgifter = overskud man betaler skat af  - og skatten er IKKE en del af ens resultat - og giver jo naturligvis ikke fradrag

Hør den revisor der har lavet dit regnskab - ellers er det da spildte penge

vh John H

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)