Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PET afgift på planteoliens afgift.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 462
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

Er der nogen der ved hvad PET afgiften er på PET plastikken, hvis indholdet er soya/planteolie?

Glem mine grammatiske fejl, det gik for stærkt.

Tilmeldt 28. Oct 05
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 00:22
Spørg Skat,så får du et svar der er korrekt, afgifter skal man ikke tage let på, det er nemlig din pung når du har solgt hele partiet videre , og iregnet for lille en afgift der skal betale.
Tilmeldt 23. Jan 06
Skrevet kl. 00:31

Hej Michael,

Jeg forstår ikke helt hvad du mener når du siger din pung? Jeg synes bare de virker så forvirrede i skat.
Tilmeldt 28. Oct 05
Skrevet kl. 08:26

Det er jeg mener er at det er dine penge, hvis du laver en fejl i kalkulationen og beregner din salgspris der er for lav.

Et firma solgte for nogle år siden en cream likør hvor de i deres pris beregnede  ca. 5.40,- i afgift pr flaske da de troede det var en hedvin, nu betragtede Told og skat bare en cream likør som spiritus så den relle afgift var 13,55,- det kostede dem over 300.000,- men varen var jo solgt, og skaden sket.

maralen er atENHVER kommunication mellem dig og SKAT skal ske på skrift, man kan godt ringe og hører hvad deres holdning er, men den er ikke noget værd  hvis du ikke har det på skrift.
held  og lykke.

Tilmeldt 29. Oct 05
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 21:20
synes ikke jeg kunne finde ud af noget online :S tror også det bedste bud er skat.dk :)
Tilmeldt 23. Jan 06
Skrevet kl. 21:34
Tilmeldt 28. Oct 05
Skrevet kl. 20:59
Det lader til at afgiften afhænger af den procenvis mængde af plast, så der kunne godt være noget at spare ved at få en erklæring fra producenten på indholdet.
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)