Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp med regnskab

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Nov 15
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg skal bruge min svogers revisor men først har tid om 1 mdr og jeg ikke kan få ro motoren angående min selvangivelse har jeg lige et spørgsmål jeg godt vil have skæret ud i pap da jeg er ren arbejdsmand.

Hvis jeg har tjent 33.000 sidste år og har brugt 16.500 i firmaet interesse og der nu står 16.50" tilbage er det så dem jeg skal betale skat af eller er det af alle 33.000? . Det er vel overskuddet ? Vil meget gerne have det skrået ud i pap. Og hvor % i skat skal jeg betale da det er noget jeg lavet ved siden af mit rigtig job

Tilmeldt 7. Nov 15
Skrevet kl. 17:22

Har ikke trukket penge ud til mig selv!! Og da året var omme stod der 16.500 tilbage

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46620
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:41

Du skal have ført regnskab - alle indtægter - vel de 33.000 og alle udgifter - vel de 16.500 og så er overskud 16.500 som er det grundlag din skat beregnes ud fra - formentlig med 42% hvis du har brugt dit fradrag fra alm arbejde

Dit regnskab og alle bilag danner grundlag for selvangivelsen

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 7. Nov 15
Skrevet kl. 17:48

så det er de 16.500 der skal betales skat af ! . Hvis jeg så har brugt fradraget hvor mange % er det så jeg skal betale skat af

Tilmeldt 7. Nov 15
Skrevet kl. 17:50

Godt, så det de 16.500 jeg skal betale skat af :) . Hvis jeg så ikke har brugt mit fradrag ?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46620
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:57

det er de 16500 ja i det du opstiller. Har du ikke brugt fradrag så er det blot 8% am bidrag - ellers er det 42% - men få nu gennemgået regnskabet - så du ikke misforstår nogle udgifter. F.eks. er varelager købt - ikke en udgift, så længe varen er på lager

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 7. Nov 15
Skrevet kl. 17:59

Super tak :) så der ro :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)