Tak Kim & Per Jeg har ikke flere stjerner på kontoen idag, så I må have dem til gode. |
Fedt stort tillykke :)
Tak Kim & Per Jeg har ikke flere stjerner på kontoen idag, så I må have dem til gode. |
Stort tillykke , og velkommen i "klubben" :) |
Tak til jer, som manglede stjerner Nu kom der stjerner på kontoen hos mig igen. Så nu er I beriget med disse, eller som bogholderen vil have sagt debet goodwill og kredit et andet sted |
super tillykke med det , det er bedrift i danmark at kunne køre iværksættere virksomhed , man skal jo have overskud og gerne en del så råd til en revisor og det hele men først huslejen som det vigtigste alt få overlever da en af grundene er overskud skal være en hvis del og skat er meget hård over for iværksættere der køre på grænsen ikke klare det ,virkelige meget ros du har dette overskud det er ikke alle som opnår dette , glad for at høre nogle lykkes det for. |
Tillykke Ib. :-) |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Ja tak John. Sad og rodede på Amino. Og så forbløffet, at du selv lige har haft jub. 5 år og ovenikøbet også rund fødselsdag. STORT TILLYKKE også til dig. Så ja on-line synlighed er vanskelig og dyrke hele tiden. John jeg ringer til dig en dag, omkring lidt opgave - lokal synlighed, som jeg mindes fra et af dine nyhedsbreve. |
Hej web2 hvis du endelig skal kritiserer kunne du så ikke i det mindste gøre dig lidt ulejlighed med stavningen. Hej Ib Tillykke med jubilæet |
Stort tillykke - og god fest. Det ser ud til, at I skal ud og male byen grøn :-) Venlig hilsen Hans |