Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste CMS til salg/ydelses portal

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Dec 09
Indlæg ialt: 238
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har lovet at undersøge for nogle venner, hvad der kunne være det bedste bud på et CMS system til salg af ting/ydersler. 

Det skal være et system der fra start understøtter de samme søge/filtreringsfunktionaliteter som fx bilbasen, boligsiden m.m. gør. Selvfølgelig skal der være mulighed for at tilpasse de enkelte felter til lige det, det skal være.

Det må meget gerne være et CMS system, der ikke kræver alt for meget PHP/programmerings kendskab for at lave indledende customizing. 

Jeg ser frem til at høre jeres bud. 

Tilmeldt 21. Dec 09
Indlæg ialt: 238
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal i øvrigt lige tilføjes, at jeg ville blive utroligt glad, hvis nogen foreslog et wordpress plugin, der kunne klare opgaven :-)

Men kan det ikke lade sig gøre - så må det jo være noget andet. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 147
Fra  Jessenmedia Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hos Jessenmedia tilbyder jeg udvikling og optimering af hjemmesider:

jessenmedia.dk

Tilmeldt 21. Dec 09
Indlæg ialt: 238
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Tak for din tilbagemelding. 

Problemet er lidt, at det ikke er yderlser der skal købes - og derfor tænker jeg ikke at woocommerce er det perfekt valg. 

Jeg tror den bedste beskrivelse af den ønskede funktionalitet dækkes af begrebet "dating side".

SÅ måske lidt forkert af mig at nævnte bil og boligportal som udgangspunkt. 

VH

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Spørgsmålet du stiller er svært at svare på da det lidt er som at spørge.. "Hvilken bil er bedst hvis du jævnligt skal fragtes fra A til B" - Det kommer selvfølgelig an på en lang række ting som ønsker til komfort, benzinøkonomi, miljøhensyn og om du dagligt pendler 300 km eller kun skal bruge den til lejlighedsvis bykørsel osv. osv.

Hvis du søger et system der skal kunne fungere som en dating site, og du er på udkig efter noget der ikke kræver programmerings kompetencer så skal du nok kigge efter specifik dating software frem for et generelt CMS. - Jeg har ikke prøvet at google det men ved at der findes noget der hedder SkaDate som er færdigudviklet dating software (og der findes givetvis også andre bud) :)

Tilmeldt 21. Dec 09
Indlæg ialt: 238
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Dumt jeg ikke selv kunne tænke så langt. 

Det var en stor hjælp - og som ses af ovennævnte billede - så er der masser specifikt software til rådighed. Så længe vi bare selv kan få lov at customize det  - så skal løsningen nok findes her. 

Specifikke erfaringer er dog stadig velkomne. 

VH

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)