Hej gutter og gutinder. Jeg skal lige høre, hvis man har en idé til et koncept eller nogle produkter til at starte med, som omhandler sådan lidt det samme som gadgets.dk sælger, hvordan pokker finder man de rette producenter der kan udføre en produktion af de helt rette produkter, både kvalitetsmæssigt, prismæssigt, sikkerhedsmæssigt osv? Altså jeg har nogle produkter jeg tænker kan sælge godt, men det er ikke bare at finde en producent uden videre. Går ud fra at for at det virkelig kan betale sig, at man skal ud i at finde nogle producenter i feks østen der kan gøre det billigt feks Kina. Okay men det er en anden snak hvor jeg vil finde dem henne, EU er nok det nemmeste ift alverdens ting. Så hvis man feks tager http://www.gadgets.dk/ jamen hvordan bærer de sig ad? Og en anden ting, hvis man bruger feks officielle firmaers logoer eller billeder, også sportsklubber osv så har de rettigheder og patent og alt muligt, så det kan man ikke bare nappe uden videre. Men hvad med offentlige mennesker? Kan et normalt menneske her i Danmark, kendt eller ej have retten til sit eget udseende feks ansigt at det ikke bliver afbilledet på produkter, eller skal de feks selv have en produktion i gang af feks salsa som René Dif, før de andre ikke kan bruge deres ansigt eller navn på salsa? Og hvad med alle andre produkter de ikke lægger navn og ansigt til? Hvornår har jeg ret til at bruge specielt kendtes ansigter og krop og udseende på mine produkter? |
Altså jeg har jo valget mellem at få skræddersyet mine produkter på fabrikken af deres agent eller af et mellemled, og så købe de produkter jeg har brug for af grossister og importører.
Men jeg er ude i at jeg som udgangspunkt skal have skræddersyet nogle produkter, først skal jeg lige finde ud af hvad jeg må bruge af billeder og logo osv.
Andre herinde der får skræddersyet og fremstillet nogle gadgets og sjove ting efter bestilling, feks hvad ved jeg nøgleringe, undertøj, lightere etc? Som kan fortælle mig nærmere om hvordan og hvorledes? Også om økonomien bag. Hilsen Isaac.