Jeg har en relativt nystartet virksomhed, hvis formål det er at kommerciallisere nogle af de mange idéer som jeg har og stadigt får. Mit interessefelt spænder meget bredt, og for blot at nævne nogle eksempler i flæng, så kan jeg i tilfældig rækkefølge liste
Jeg opfatter mig selv som hovedsageligt kreativ person, hvis hovedinteresse og styrke er idéudvikling og innovation. Jeg får/har langt flere idéer end jeg selv har mulighed for at føre ud i livet. Jeg er selvfølgeligt opmærksom på at jeg helt sikkert ikke besidder tilstrækkeligt af den vedholdenhed som er nødvendig i en opstartfase, hvilket betyder at det hårde arbejde med implementering, føles som frustrerende, da jeg oplever det som en begænsende faktor for kreativiteten. Jeg vil gerne i kontakt med personer som har en fast overbevisning om at de gerne vil vil være selvstændige, men måske lige mangler den idé som skal være det bærende element i deres drøm. Jeg forestiller mig selvfølgeligt at de basale værktøjer såsom: dynamik, vedholdenhed, købmandskab, tillidsfuld udstråling og kommunikationsevner er til stede. Derimod er behovet for kapital et område som kan tilrettes den enkeltes interesser og muligheder, såfremt der bare er tilstrækkeligt at de øvrige resourser. Jeg tror på at det bærende element i alt arbejde består af en dybtliggende interesse for emnet/faget. Derfor skal et evt. samarbejde beseres på en kombination af interesser og evner hos den/de interesserede partnere. Derimod betyder uddannelse, alder og køn meget lidt i min bedømmelse af evt. interesserede. Jeg vil meget gerne høre fra personer som føler at ovennævnte måske er noget for dem. Den bedste indgangsvinkel vil være at sende en kort beskrivelse af: faglige interesser og drømme, kombineret med lidt info vedr. evt. erfaring og baggrund. Mvh/CarstenS |
Hej Carsten.
Jeg render rundt og drømmer om at være selvstændig, men som du beskriver - lige mangler den idelle idé!
Jeg har en onkel som er mange millionær, som gerne smider en ordentlig potion penge i det rigtige projekt.
Så hvis vi kunne få fremlagt den rigtige forretningsplan, skulle der være rigtig god hjælp at hente.
Han er direktør i sit eget ejendom og tømmerfirma, og har en masse af de helt store kontakter, direktør for B&O, Barfoed osv.
Jeg er bosat i centrum af Odense C, og har mit eget kontor i lejligheden, hvis et arbejdsted skulle mangle.
Jeg er drevet af at være på farten hele tiden, og have en masse projekter igang.
For næmere infomation skal du være velkommen til at kontakte mig pr. mail nbr89@hotmail.com. da jeg ikke særlig tit er herinde.
Nicolaj Bendt Rasmussen.