Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det mig der er galt på den

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Oct 05
Indlæg ialt: 307
Fra  OnlineBloggen.dk Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er i den grad blevet taget ved næsen.

Jeg ville bede om at få tilsendt de omtalte "rå-rapporter" som dokumentation for det udførte arbejde samt bede om noget mere argumentation for hvorfor det lige er de søgeord der er valgt. Er det ud for konkurrencen? Søgevolumen? Relevans? Hvilke søgeord har de fravalgt, og hvorfor?

Virkelig gå dem på klingen og spørge ind til produktet og arbejdet og bede om dokumentation for det hele som betingelse for at du vil betale. Er du heldig kan det være de opgiver og ikke gider besværet og lader dig slippe, er du uheldig sender de det hele og så kan du nok ikke komme uden om det, men får til gengæld lidt mere info hvor du måske kan bruge noget af det til noget

Mvh. Philip fra Linkbuilding.dk - min blog om linkbuilding og online markedsføring

Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 269
Fra  NemmeHjemmesider.dk Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Ok, ja det har jeg godt nok ikke fået.

De siger at de vil sende alle data der ligger bag, men stadig synes jeg det er mange penge for at have betalt dem for at sidde i Moz SEO værktøj og søge på ord hvis de ikke kommer med en grundig analyse af hvor der skal sættes ind.

Lav din egen hjemmeside eller webshop med NemmeHjemmesider.dk

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Vestergaard:

Jeg vil da lige få downloadet rank tracker da det ligner et godt værktøj og så kan jeg jo gøre det selv.

Jeg håber, at  du kan bruge det. Selv hvis du bruger et bureau, er det meget rart at kunne holde bedre øje selv. Smile Jeg har engang skrevet et indlæg om det her

Joakim Kruse har også skrevet et godt indlæg om Rank Tracker lige her

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)