Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Til webshop ejere i København og omegn

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Aug 14
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lidt utraditionelt i know men jeg prøver alligevel.

Jeg er pt ansat i detail. I min fritid går jeg lidt og planlægger og arbejder med min webshop (som ikke er færdig og kun på planlægnings stadiet) Jeg søger et job hos en der driver en webshop. Helst en der ikke er alt for stor hvor jeg kan arbejde med lidt af hvert.

Så hvis du står og skal udvide eller ansætte din første mand så kunne jeg være en mulighed. Jeg er entusiastisk, hjælpsom og udholdende. Jeg tager ansvar og er løsningsorienteret. Jeg skal selvfølgelig have en løn jeg kan leve af men det er lysten der driver det. Til gengæld vil jeg have lov til at spørge og være nysgerrig - til senere brug. Vi bliver ikke konkurrenter eller andet da min shop kommer til at ligge i asien og ikke har Danmark som primær marked

Hvis du er blevet nysgerrig efter hvem jeg er sender jeg selvfølgelig meget gerne CV og tager en snak. 

Kom frisk :)

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Ahhhh...

Så du vil gerne have betaling for et job hvor du kan suge til dig af viden, hvorefter du - så snart du har fået viden nok - blot smutter igen for at starte for dig selv?

Jeg skal altså ansætte dig, lære dig op, dele min hårdtoparbejdet viden, samtidig med at jeg skal stille min dyrebare tid til rådighed for spørgsmål omkring alt mellem himmel og jord - blot for at vide at når jeg har investeret tid, penge og ressourcer i dig - så siger du op, hvorefter jeg så kan starte forfra med en anden medarbejder?

Hvornår kan du starte? Stick out tongue

Hilsen Morten

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Haters gonna hate...

Godt opslag og held og lykke!

Tilmeldt 8. Aug 14
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tidligere lavet et indlæg da jeg var uden job og kunne arbejde gratis mod at vedkommende vil lære fra sig. Men nu er jeg i arbejde igen og har regninger der skal betales så ja jeg vil gerne have betaling for et job. Det vil de fleste vist.

Jeg skulle nok have præciseret at jeg ikke rejser i morgen men der går nogle år eller tre. Men derudover har du da ret i at jeg gerne vil arbejde sammen med der har lyst til at dele ud af sin viden og lære fra sig. En der vil være motiveret af at lære fra sig og give sin viden videre.

Tilmeldt 8. Aug 14
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Jakob. Både tror og håber der sidder nogle derude som har lyst til at lære fra sig. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)