Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man lade en handel gå tilbage når man har fået lavet en hjemmeside, som skulle være kodet fra bunden men i virkeligheden er lavet i wordpress

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 5. Nov 13
Indlæg ialt: 36
Fra  babyførstehjælp Skrevet kl. 08:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Tak for jeres imputs.

Der, høre (selvfølgelig) mere til historien end at hjemmeside ikke er opsat på den måde som jeg blev lovet og summen af alt muligt bøvl høre med til historien om hvordan udbyderen har fået mig til at være en ualmindelig utilfreds kunde. 

Jeg er kommet frem til at det er billigere at lade kontrakte løbe, end det vil være i advokat omkostninger og tidsforbrug. Så med den erkendelse, må jeg bare konstatere "sur røv" og leve med at nogen har solgt mig katten i sækken. Og så har jeg lært at jeg ikke kan stole en meter på folk, som siger de kan noget, som jeg ikke selv aner en meter om, uden at førhøre mig ekstra grundigt om, inden jeg indgår en aftale. 

Udbydere er forøvrigt ikke intresseret i at opsige kontakten, de er totalt ligeglade med om jeg er utilfreds, eller har insigelser. Sådan er der nogen som driver forretning. Det går desværre ud over omdømmet for alle andre, men sådan er det. Sådan er det jo også desværre også i min egen brance, nogen laver humbuk og fifler med tingende.

Men tak for jere imputs.

Mvh Dina

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 08:47

Niels Henriksen:

Jonas:
Wordpress er lavet med PHP og MySQL. De to ting er programmeringssprog

MySQL er ikke et sprog, men en database.

I stand corrected. Min fejl.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 29. Feb 16
Indlæg ialt: 315
Fra  Andelsbolig.nu Skrevet kl. 09:35

Rådgivning, vejledning og sparring til andelsboligkøbere og andelsboligforeninger - Klaus Folmann

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:52

Klaus:
Hvis du har aftalt at hjemmesiden skal kodes fra bunden så kan du klage til forbrug.dk, se link

Det duer ikke når det er B2B hvilket det højst sansynligt er

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 10:16

Så længe Dina ikke kan forklare os lidt nærmere om hvad det er for en aftale hun mener at have indgået og hvad hun er utilfreds med, og hvorfor, er det stort set umuligt for os der følger tråden at komme med råd eller vejledning.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)