Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til øget salg på webshop

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jul 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 13:18

Hejsa Heidi

Hvis du er interesseret, så vil vi da gerne give dig et tilbud på en analyse af dit site, og en plan for hvordan du kan øge salget f.eks gennem SEO, tilpaning af siden osv.

Hvis du er interesseret, så giv mig gerne et kald på 30531351, eller send mig en mail på mhn@mhn-consulting.com

//Morten

Fra København
Tilmeldt 5. Feb 16
Indlæg ialt: 64
Fra  BureauOversigten.dk Skrevet kl. 13:38

Hej Heidi, som udgangspunkt er der 2 hovedområder hvor problemet kan ligge:

A. Mængden af trafik du får på dit site/Hvor mange der er klar over at du findes og som kan finde dig på søgemaskiner, blogs osv.
B. Dit websites evne til at konvertere trafikken til salg?

Nu ved jeg ikke om du har sat noget analytics op, så du kan se hvor meget trafik du får og hvor det kommer fra, men jeg antager at du har sat nogle adwords op og at du bruger Facebook osv. til at gøre opmærksom på din webshop?

Derfor vil jeg kort give et par gode råd til dit webshop:
- Sørg for at det er mobil optimeret, da rigtigt mange benytter deres smartphones til at gå på nettet med.
- Få fikset alle små fejl og mangler på dit site, så det ser professionelt og troværdigt ud.
- Da folk i dag bruger mange forskellige browsere skal du sikre dig at det ser pænt ud i både Chrome, Firefox, Safari osv.
- Når du skriver tekster til dit site og dine produkter er det vigtigt at huske på at bruge de ord som folk også søger på. Prøv eventuelt at lave lidt søgning på Google for at finde frem til de ord med flest søgeresultater. F.eks. Trøje/Bluse? T-shirt/tshirt? Sko/højhælet sko osv.
- Få venner og familie til at prøve at købe noget i din butik, imens du kigger dem over skulderen... jeg er sikker på at du lærer noget af det som du ikke vidste før.

Håber du kan bruge disse råd til noget godt - ellers kan jeg anbefale at prøve at finde en webdesigner til at hjælpe med at optimere dit website.

Med venlig hilsen

David

Tilmeldt 18. Jul 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:20

Hej tusinde tak for dit svar, det er meget brugbart

Vh.
Heidi

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)