Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gennemgang af webshop

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Hammel
Tilmeldt 4. Dec 15
Indlæg ialt: 73
Fra  Højmark Design Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino
For 2 måneder siden startede jeg min egen tøjside og synes efterhånden jeg er færdig med siden. Jeg vil dog gerne have en gennemgang før jeg begynder at markedsføre siden Yes

Siden: www.relicz.dk
Jeg arbejder midlertidigt på at få flere produkter Smile

Fra Rødovre
Tilmeldt 21. Jan 16
Indlæg ialt: 160
Fra  Meal4U ApS Skrevet kl. 01:15

Hej Kristian, 

Forstår ikke helt hvorfor at du linker til en Facebook-side, i stedet for direkte at linke til din egen side? 

Vh

Meal4U

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 16. Sep 14
Indlæg ialt: 92
Fra  Nyt Skøde Skrevet kl. 01:42

Fede produkter, stærke priser og ganske habil side.

Jeg ville for det første overveje at have en beskrivende tekst. Enten på forsiden eller et andet relevant sted. Netop fordi der er mange tøj-sites på markedet, kan historien om din/virksomhedens beskrevne målsætning/ideal/budskab være en måde at udskille sig fra konkurrenter samt gøre jeres side vedkommende. Personligt vil jeg gerne vide hvordan du/i kan sælge lacoste tshirts for 1-200 kr. Hvis du skriver hvorfor I netop er i stand til dette, så har jeg forstået præmissen og er ét step closer til mit køb.

Derudover vil jeg, hvad angår sidens store billeder, overveje en bedre kvalitet, samt mere farve og lys.

Held og lykke med projektet :)

Mvh. Mathias

Fra Hammel
Tilmeldt 4. Dec 15
Fra  Højmark Design Skrevet kl. 10:36

Hej Mathias og tak for din feedback!

Grunden til at vi kan sælge mærkevarer er fordi de er brugte :) Det skulle også gerne fremstå klart på siden :) 

Jeg har haft mange problemer med forsidens billeder og arbejder hårdt med det. Grunden til at billederne bliver dårlig kvalitet er fordi skabelonen jeg bruger beskærer billederne. Derfor ser de kun skarpe ud på 13 tommer samt tablets og mobil. 

/Kristian

Fra Randers
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 11:28

Meget fed side!

Det jeg bed mærke i, var den måde du fremviser dit tøj på! (at det hænger på en bøjle på en stige).

Hvorfor ikke få nogle af dine venner eller dig selv til at have det på så man kan se tøjet fyldt ud. og kunden beder kan forstille sig hvordan de selv vil se ud med det tøj på. (Vi mennesker spejler os i andre).

For det ser lidt slagen du som der er fremvist nu. Baggrunden fejler ikke noget, meget fed!

Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 11:38

Jeg synes den er super fed og stilfuld :-)

Fra Hammel
Tilmeldt 4. Dec 15
Fra  Højmark Design Skrevet kl. 15:11

Hej Martin og tak for din feedback!

Det vil jeg helt sikkert prøve og tror du har meget ret i det med at vi spejle os i hinanden.

Tak igen!

/Kristian

Fra Hammel
Tilmeldt 4. Dec 15
Fra  Højmark Design Skrevet kl. 15:12

Tusind tak Macodox!

/Kristian

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:46

Det ser ud til at der er nogle tekniske ting der kan arbejdes lidt på https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?url=http%3A%2F%2Fwww.relicz.dk&tab=desktop

Der er et af billederne hvor man næste ikke kan se ikonerne øverst til højre.

Der er ikke særlig mange betalingsmuligheder (tænker mobilepay/dankort)

Kunne være en ide at tilføje filtrering, specielt når du får nogle flere produkter (især filtrering af størelser da de forskellige produkter jo kun er i 1 størelse)

Siden mangler CVR-nr. og gerne i sidefoden.

Fint med et nyhedsbrev, men hvad er det for nogle nyheder man får? 

Men det er jo alt sammen småting og jeg synes du har fået en rigtig solid side op at kører, held og lykke med det!

Fra Hammel
Tilmeldt 4. Dec 15
Fra  Højmark Design Skrevet kl. 19:04

Hej JaneN og tak for din feedback!

Nu har jeg tilføjet flere betalingsmuligheder, samt fjernet det forsidebillede, da man ikke kunne se headeren.

Jeg har desværre ikke CVR-nummer da jeg kun er 15 år. 

/Kristian

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)