Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Meebox skal skal ikke

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jan 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Er ved at være færdig med vores webshop, og har købt webhotel hos Meebox Premium løsning. Er blevet i tvivl om det er den rigtige udbyder jeg har valgt,

jeg vil gerne betale lidt mere hvis det gør at tingene fungerer, har læst der har været lidt problemer med Meebox. Har derfor brug for jeres input og meninger om jeg skal bruge et andet hotel. Jeg er ikke den store It expert (endnu)!

Hilsen

Pernille

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pernille

Send mig en mail med dit telefonnummer til ace@meebox.net, så giver jeg dig et kald, og så kan vi få drøftet de bekymringer du har, så du er tryg ved dit webhotel hos os! 

Jeg håber på at høre fra dig - hav en skøn fredag og weekend :-)

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

ccj:

Har derfor brug for jeres input og meninger om jeg skal bruge et andet hotel. Jeg er ikke den store It expert (endnu)!

Webhoteller er en meget stor diskussion. 

Jeg deltog i en relevant debat igår du kan læse her. 

Men du skal nok hellere fokuser hårdt på selve webshoppen fremfor hvilken udbyder du har. 

Tror MeeBox er fine nok - men på sigt kan du altid optimere det. Men webhotellet er sjælent et problem før du får rigtig trafik. 

Fra Østerbro
Tilmeldt 18. Oct 15
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Meebox er nødt til gøre noget ved sit image. Man læser ikke noget godt om dem på nettet.

Sæt jer ned og kig på jeres forretningsplan og igen arbejde hårdt. Måske tager lidt mere i penge men leverer et godt produkt.

Når det er sagt, så er jeg tilfreds med Meebox. Har en hjemmeside hos dem. Der var problemer i starten ellers køre det nu meget godt.

Tilmeldt 21. Jan 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak for jeres svar, jeg vælger at kontakte Anders for en dialog omkring mine bekymringer.

God weekend 

Fra Birkerød
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 216
Fra  Perfect-Body Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har kørt med Meebox siden jeg startede og der var massere problemer i starten.
Jeg har rykket min shop over til et premium pro og det fungerer meget fint i øjeblikket, jeg oplever ikke så mange udfald mere og analytics siger at min gennemsnitlige server svartid er 0.3 sek.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 22. May 15
Indlæg ialt: 154
Fra  Konkurrencer-magasinet.dk Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har flere af mine domæner på meebox og alt virker som det skal.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)