Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket regnskabsprogram vil I anbefale

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Theis Jørgensen:

Det gør jeg gerne. 

Det er muligt at hente dine data gennem API - det kræver dog noget udvikling af dig først. 

Til dine fakturaer kan du bruge vores Dropbox integration. Så har du alle bilag og fakturaer liggende som back-up her. 

Posteringer osv. er heller ikke noget problem at få ud. Der er altså intet, der "låser" dig fast til Dinero.

De bedste hilsner
Theis

tror der ledes efter f.eks. at få debitor og kreditorer med over - ikke bare en samlekonto men debitor/kreditor styring - f.eks (og jeg ved ikke om det er muligt her - i mine egne ældre programmer ville jeg ikke kunne som jeg ser det (ex summa i den største enterprise version))

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 8. Sep 14
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John, 

Yes - det er jeg klar over. Mit svar gik på, at det er muligt at importere/eksportere dem gennem API'et, men det kræver noget udvikling først - som dog kan gøres af ekstern part. Det er ikke en del af Dinero som det ser ud lige nu (import/eksport af kreditorer og debitorer) :-) 

God dag.

De bedste hilsner

Theis

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 624
Fra  Teambuilding Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer an på hvilken type virksomhed du har. Hvis du skal lave et basalt regnskab, og ingen integrationer, så er både Billy og Dinero fine redskaber til det. E-Conomic er old-school og bygget til revisorer. Hvis der skal laves smarte integrationer til webshops mv., så er Billy helt sikkert at anbefale. Hele deres web interface er bygget på deres egen API, dvs. alt hvad du kan i deres web kan du også igennem deres API (faktisk er der flere ting man kan i deres API end i deres web interface). Dinero har desværre valgt at tage en anden, lidt mere rodet, tilgang til tingene på den front. Men Dinero er også nyere på markedet og lærer det nok en dag når de bygger en version 2 af deres program.

Nyt projekt: polterabend .  Eller prøv teambuilding.dk

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

@Tobias....well spoken!
Læste lige om Erik Damgaard nye C5 killer.....de har også først lavet API'et og derefter lagt alle deres apps ovenpå.

En hel anden ting mht. fuld adgang til dine egne data, eller mangel på samme, er muligheden for egen backup!
Det er absolut ikke en sjældenhed at datacentre mister data. Kan I huske Surftown der fik sit datacenter oversvømmet, goodbye goodbye!
Og SKAT er ligeglade med dine undskyldninger "Det var min leverandørs af mit regnskabssystem der havde ansvaret for mine date, piv piv"....SKAT laver sandsynligvis bare en skønsmæssig vurdering, og det blive næppe til din fordel! Av!





Side 3 ud af 3 (24 indlæg)